ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרשת המיליארדר והבידוד

הערכה: פרופ' גרוטו לא יפוטר מתפקידו; יינזף

לאחר שפרופ' גרוטו עורר סערה כשנחשף בחדשות 12 כי פטר את המיליארדר טדי שגיא מחובת בידוד, כעת אומרים בכירים במשרד כי מסתמן שגרוטו יינזף אך לא יפוטר מתפקידו

הערכה: פרופ' גרוטו לא יפוטר מתפקידו; יינזף
פרופסור איתמר גרוטו צילום: פלאש90

"פרופ' איתמר גרוטו לא יפוטר, אלא יינזף בלבד", כך מעריכים גורמים בכירים במשרד הבריאות בשיחה עם חדשות 12. לדבריהם, גרוטו צפוי להציג התכתבות מייל שתוכיח כי פעל כשורה.

כזכור, לפני כשבוע נחשף כי המליארדר הישראלי-קפריסאי טדי שגיא הגיע מקפריסין לישראל למסיבה רבת משתתפים בתל אביב, ולא שמר על חובת הבידוד לשבים מחו"ל. הוא הסביר כי קיבל אישור לכך מפרופסור איתמר גרוטו, מה שגרר שורת התקפות על ידי בכירים ובהם מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב.

כעת, כפי שפורסם בחדשות 12, גרוטו לא יפוטר ותחת זאת יינזף בחומרה. בין היתר הוא צפוי להציג להגנתו את התכתבות המייל עם שגיא בה הוא מתנה את האישור בבידוד בדרך הלוך וחזור. בנוסף הוא צפוי לטעון שאנשי שגיא הטעו אותו לחשוב שמדובר באירוע משפחתי ולא במסיבה רבת משתתפים.

ביום שישי שלח גרוטו מכתב למנכ"ל המשרד, משה בר סימן טוב, בו הבהיר כי אפשר לטייקון טדי שגיא להשתתף באירוע - על אף ששב מחו"ל - משיקול ענייני בלבד.

במכתב לבר סימן טוב הבהיר גרוטו, כי קיבל את הפנייה בנוגע למיליארדר טדי שגיא מתוך שירות המדינה, וציין כי הוא אינו מכיר את שגיא באופן אישי והבהיר כי לא קיבל כל תמורה ממנו או מגורמים הקשורים אליו. "התחוור לי בדיעבד כי הוטעיתי לגבי סיבת הביקור, ולא ידעתי, ועד היום איני יודע אם הנושא הגיע לדיון אצלך לפני שהגיע אליי ואתה שללת את האישור" כתב גרוטו למנכ"ל המשרד.

איתמר גרוטו משרד הבריאות טדי שגיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד