י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאמר רווי שנאה

עיתונאי 'הארץ' על הילודה הגבוהה: "פצצה שיש לנטרל אותה"

גדעון לוי עיתונאי הארץ במאמר רווי שנאה כנגד ציבור המתנחלים בו הוא קורא בין היתר "לנטרל את מנגנון הילודה" בקרב ציבור זה

עיתונאי 'הארץ' על הילודה הגבוהה: "פצצה שיש לנטרל אותה"
עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי צילום: פלאש 90

גדעון לוי, פרובוקטור ידוע בעיתון הארץ, לא מתבייש וכותב מילים שאילו היו נכתבות על האוכלוסייה הערבית, הייתה קמה זעקה גדולה בתקשורת. אבל על מתנחלים מותר לכתוב שהם, "מתרבים מהר מדי".

במאמרו מציע לוי להפוך את המתנחלים למערביים. "שיעור הילודה של המתנחלים הוא סוג של פצצה שיש לנטרל אותה. אם לא ננטרל את המנגנון שלה, היא תתפוצץ עלינו הרבה יותר חזק. הם מכפילים את עצמם כל כמה שנים, ככל שנהפוך אותם ליותר מערביים, שיעור הילודה שלהם יהיה בירידה", כתב.

לוי טוען שהמתנחלים מפעילים אלימות, וקובע כי, "קצב הריבוי הטבעי של המתנחלים הוא מרכיב מרכזי בדחיפות הטיפול בבעיה".

העיתונאי קבל גם על סיעת ימינה שפרסמה הודעה ביום חמישי האחרון ובה נכתב כי הבדואים בנגב הם בעיה גדולה למדינת ישראל. לוי כעס שבימינה כינו את התרבות הבדואית "בעיה".

בתגובה כתב לוי כי, "המתנחלים מתרבים יותר מדי. יש להם ילדים רבים מדי. לולא התרבו כל כך, היה מצבנו טוב הרבה יותר. זו האמת, וצריך לומר אותה באומץ וביושר. כבר אי אפשר לנסוע בכבישי הגדה בלי להיתקל בהם ובילדיהם הרבים מספור".

לוי כותב כי לסמוטריץ (ח"כ בימינה) יש שבעה ילדים. "פה קבור הכלב", כתב. לוי ממשיך להשמיץ, וכותב: "זה צריך להדאיג ולהפחיד כל ישראלי. מי רוצה לגור במדינת מתנחלים? והרי שבעת ילדיו של סמוטריץ' יולידו בתורם 50 ילדים, כלומר עוד 50 מתנחלים והשם ירחם".

ילודה גדעון לוי מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד