י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

על מה כולם מודים לשינפלד בתקופת הקורונה?

אם תשאלו את רוב חברות הנופש משבר הקורונה פגע קשה בענף התיירות והעובדים עדיין בחל"ת. אך למרבה הפלא הטלפונים במשרדי חברת שינפלד תיירות לא מפסיקים לצלצל, מסיבה טובה מאד • מאות לקוחות מודים מיוזמתם לשינפלד על כך שזכו לטיפול מקצועי והוגן בתקופת הקורונה. בסוף אפילו יצא מזה קליפ מרגש

על מה כולם מודים לשינפלד בתקופת הקורונה?
מודים לשיינפלד צילום: יח"צ

מאות לקוחות מודים לשינפלד על האמינות והיושר

במשרדי חברת שינפלד תיירות יש התרגשות גדולה בימי הקורונה לאור התגובות החמות שקיבלו ממאות לקוחות. יצרנו קשר מהמערכת עם מספר לקוחות אקראיים של חברת שינפלד תיירות כדי להבין על מה הם מודים. אברהם קיסוס, אחד ממאות לקוחות מרוצים, מבהיר לנו את העניין. "חופשת פסח שלי התבטלה בעקבות הקורונה. לשמחתי שינפלד תיירות מכניסים את היד עמוק לכיס ומחזירים כסף ללקוחות. בלי שטיקים. בלי בעיות. טוב שהשכלתי לבחור לטוס דווקא עם שינפלד ולא עם אף חברה אחרת. למיטב הבנתי הרבה חברות נופש לא הצליחו לעמוד בהחזר תשלומים ללקוחות. אבל שינפלד עשו זאת! הם התייחסו אלי באופן מכבד והוגן, ובהחלט אמשיך לטוס איתם בעתיד לחופשות פסח וחופשות קיץ."

שינפלד היחידים הראשונים להחזיר כסף לנוסעים בקורונה

משפחת אנקונינה טסים עם שינפלד מספר שנים ברציפות לחופשות כשרות בחו"ל. בני המשפחה הגדילו לעשות וצילמו סרטון מקורי בו הם מביעים הערכה גדולה לשינפלד תיירות על היחס שקיבלו במשבר הקורונה. "עוד בנובמבר הזמנו פסח כשר בחו"ל בשרתון רודוס. כשהתחיל סיפור הקורונה בישראל דאגנו אבל בשינפלד הרגיעו אותנו ואמרו חד משמעית שאם חס ושלום תבוטל החופשה - לא תהיה בעיה, הכסף יוחזר ואין דאגה. ואכן לאחר הפסח שינפלד עמדו במילה והם היחידים הראשונים להחזיר כסף. שינפלד הוכיחו את עצמם שוב! הילדים שלי ואשתי תמיד אומרים הכי טוב, הכי בטוח, ראש שקט זה שינפלד! בפסח הבא בע"ה נזמין איתם שוב חופשה כשרה בחו"ל."

הצוות של שיינפלד תיירות • קרדיט: יח"צ

שינפלד תיירות זה לא רק אירוח - זה גם ביטוח

חנה בירון שלחה סרטון יפה בו היא משתפת את החוויה האישית שלה מתקופת הקורונה.
"גם השנה שינפלד עמלו ואירגנו את חופשת פסח במשך כמה חודשים והשקיעו סכומי עתק בהפקת חופשה חלומית לאורחים. כמובן שלמרבה הצער בעקבות סגירת התיירות בעולם בוטל גם הנופש הזה. בשונה מחברות נופש אחרות, שינפלד החזירו ביוזמתם את הכסף ללקוחות. לא שמעתי על אף חברת תיירות אחרת שהחזירה כסף. חשוב לי שכולם ידעו שהכי בטוח לטוס עם שינפלד. מעבר לנושא הכספי גם האירוח שלהם תמיד מושלם. עם דאגה לכל פרט ולכל אורח, ויחס מעולה מכל הצוות והמנהלים שנמצאים בעצמם במלון עם האורחים. בעז"ה אתארח אצלם גם בעתיד."

גם אחרי הקורונה טסים לנופש כשר רק עם שינפלד

משפחת אלעזר, גם הם לקוחות ותיקים של שינפלד תיירות מספרים לנו בהתרגשות. “מהרגע הראשון שינפלד גילו אחריות ודאגה לבריאותם של הלקוחות. שינפלד ענו לטלפונים. דיברו יפה עם הלקוחות. עודדו וחיזקו. כזה שירות מקצועי ויחס אוהב אנחנו לא זוכרים שקיבלנו באף חברת נופש שהתנסינו בעבר. זה לא מובן מאליו, שמענו סיפורים שונים ומשונים מכל מיני אנשים ומכרים שלקחו חופשות בחברות אחרות, ועד היום עדיין רודפים אחרי הכסף שמגיע להם. כששאלנו בטלפון במשרדי החברה מה יהיה שינפלד הבטיחו להחזיר לנו כסף. הם העניקו לנו רוגע ולא היה לנו ספק שיעמדו מאחורי ההבטחה. מהיום זו כבר לא שאלה עם מי עושים נופש כשר בחו"ל - אנחנו בוחרים שינפלד בכל החופשות הבאות שלנו.”

בלי טריקים ובלי שטיקים – פשוט מחזירים כסף

לידינו הגיעו עשרות סרטונים של לקוחות שיצאו בהרגשה טובה משינפלד, למרות משבר הקורונה. אסתר גולדשטיין אומרת בסרטון "תודה רבה לשינפלד תיירות על ההתחשבות ועל היחס, ועל ההחזר של הכסף. בעז”ה אני מקווה שכולנו נוכל לחזור שנה הבאה לבלות את חג הפסח ביחד עם משפחת שינפלד!". יוסי דושינצקי משתף בסיפורו "חברים אמרו לי, תגיד יוסי אתה בסדר? אתה לא מפחד על הכסף שלך אחרי הקורונה? אתה מבין שזו תקופה קצת בעייתית. אמרתי להם חבר'ה, שינפלד זה לא רק אירוח זה גם ביטוח. ואתם יודעים מה? צדקתי! תשמרו את מספר האשראי שלי לשנה הבאה. אתם לא צריכים להתקשר!"
עם כאלו ביקורות טובות ודברי שבח מצד לקוחות, מסתמן שכשהשמיים יפתחו מחדש לטיסות לחו"ל לשינפלד צפויים להגיע המון לקוחות ותיקים וחדשים כאחד, שמחפשים חברת
תיירות כשרה שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

הלקוחות צילמו והעלו סרטון תודה מרגש לאינטרנט

מאות לקוחות שרצו לומר תודה ולשתף בחוויה הנעימה שלהם צילמו סרטונים באופן עצמאי ושלחו לשינפלד תיירות. הדוא"ל במשרדי שינפלד הוצף במיילים, נשלחו הודעות בווטסאפ האישי של המנהלים ושל צוות המשרד, וגם השאירו המון תגובות חיוביות בפייסבוק ובאינסטגרם. כולם רוצים כבר לחזור לטוס רק עם שינפלד. שוש בלטר אומרת "אני מקווה שיהיו ימים טובים יותר ונצא עם שינפלד לעוד חופשים, לטיולים, לפסח, לסוכות ועוד נכונו לנו ימים טובים בעז"ה."
ניסים מלכה מחזק " אני רוצה להגיד לכל צוות שינפלד תודה רבה שלא חששתי לרגע על הכסף. בשנה הבאה אנחנו נצא ביחד בעז"ה לעוד
חופשה כשרה בפסח כמו שאתם יודעים לעשות.

מהסרטונים האישיים והאותנטיים ששלחו הלקוחות ערכו קליפ מרגש שאותו מומלץ לראות ולהעביר לכל מי שתרצו לחמם לו את הלב ולהמליץ לו על חברת הנופש הכשר הכי אמינה שיש. הסרטון זמין לצפיה בקישור הבא. https://shainfeld.com/thankyou/

שיינפלד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד