י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעקבות חולה קורונה

המשגיח: אין משמעת, נאלצים לסגור הישיבה

בישיבת גרודנא באר יעקב הוחלט לסגור לחלוטין את הישיבה בעקבות בחור שנמצא חולה בקורונה. המשגיח כתב מכתב חריף: "חוסר משמעת של בחורים מועטים להפרת כללי הבריאות, ולהעמיד בסיכון את בני הישיבה. לצערנו אנו נאלצים לסגור את הישיבה" • כל הפרטים בפרסום ראשון

המשגיח: אין משמעת, נאלצים לסגור הישיבה
פתיחת הזמן בגרודנא באר יעקב צילום: שוקי לרר

דרמה בישיבת גרודנא באר יעקב: לאחר שבחור מהישיבה שנמצא חולה בקורונה, הודיע המשגיח כי הישיבה נסגרת עד להודעה חדשה. 

כזכור, הבוקר פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי בחור מוועד רביעי נמצא חיובי לנגיף לאחר שנדבק. היום בצהריים הודיעו בישיבה על סגירתה.

במכתב שכתב המשגיח הגאון הצדיק רבי נחמיה פרידלנדר בשם ראשי הישיבה  נכתב: "לאור המאורעות האחרונים, ובפרט חוסר משמעת של בחורים מועטים להפרת כללי הבריאות, ועי"כ להעמיד בסיכון את בני הישיבה, שחרגו מרוב בני הישיבה שקיבלו עליהם את כללי הישיבה בצורה הנכונה ועמדו בקשיים ובניסיונות, וע"כ תבוא עליהם ברכה".

"לצערנו אנו נאלצים לסגור את הישיבה, ולהתארגן מחדש לפתיחתה מחדש בזמן הקרוב בתנאים מיוחדים,  ובצורה יעילה יותר הן מבחינה רוחנית והן מבחינה גשמית, וע"כ תבוא הודעה נפרדת. בתקוה שזה יהיה ירידה לצורך עליה וביטולה זוהי קיומה".

"עד היום בערב חייבים כל בני הישיבה ללא יוצא מהכלל לעזוב את הישיבה, אין שום אפשרות להישאר בישיבה. כמו"כ נבקש שעדיין לא יעשו בדיקות קורנה (הם גם לא יהיו פתרון בשלב זה) עד שתבוא הודעה נפרדת. נחמיה פרידלנדר בשם מרנן ראשי הישיבה שליט"א". 

ישיבת גרודנא קורונה הרב פרידלנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד