י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מכת מוות לעצמאיים

בנט תוקף: "ממשלה שעוסקת באאודי ובכבוד של רה"מ החליפי"

יו"ר ימינה ממשיך לתקוף את מדיניות הממשלה החדשה ואת התנהלותה בעידן המשבר הנוכחי. אין שם אחד שהוציא חשבונית מימיו, אז הם לא מבינים את הקושי העצום שהציבור העצמאי מתמודד איתו • על תכנית המאה: "ראש הממשלה שומר את התכנית קרוב מאוד לחזה ולא חושף"

בנט תוקף: "ממשלה שעוסקת באאודי ובכבוד של רה"מ החליפי"
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ימינה ושר הביטחון לשעבר, ח"כ נפתלי בנט, ממשיך לתקוף את מדיניות הממשלה החדשה. בראיון שערך היום (ראשון) עם בני טייטלבוים ב'כאן מורשת' אמר כי "במדינת ישראל בגלל שהפנמנו לפני כל העולם ובעוצמות יותר גדולות מכל העולם שצריך לשמור מרחק מסבא וסבתא ולשמור עליהם, אז גם כשיש קצת יותר נדבקים אנחנו לא רואים זינוק במונשמים ובמתים כי בסופו של דבר התכונה היסודית של הקורונה זה שהיא מאוד קטלנית כלפי אוכלוסיה זקנה ובוגרת והיא כמעט ולא הרגה עד היום ובוודאי בישראל צעירים".

לדבריו, "מה שאנחנו צריכים לעשות זה להגביר בצורה דרמטית את היקף הבדיקות כדי שלא נצטרך לסגור עוד פעם. אני תומך בפתיחה של הכלכלה ולא בסגירה שלה, יש אמצעים חליפיים. הקורונה הכלכלית היום חמורה לאין ערוך מהכלכלה הרפואית".

בנט יצא נגד סגירת הרכבת, ואמר כי "צריך היה לפתוח את הרכבת, צריך מיד לפתוח את הרכבת, כי אנחנו פשוט מטילים גזרות קשות מנשוא דווקא על האוכלוסייה החלשה. צריך פשוט לשמור על חבישת המסכות ועל ניקיון וכו' וכבר לבנות את מערך הבדיקות. למה הם לא מתקדמים בבדיקות? המחדל הממשלתי של אי יצירת מערך בדיקות, כופה עלינו כל פעם לסגור ולא לפתוח".

הוא המשיך ותקף את הממשלה "לפעמים נדמה לי שמי שנמצא בצומת קבלת ההחלטות לא מבין, כי אין שם אחד שהוציא חשבונית מימיו, אז הם לא יודעים ולא מבינים את הקושי העצום שהציבור העצמאי מתמודד איתו. זה בלתי אפשרי. מי שבמגזר הציבורי בכלל לא מושפע מהקורונה, אבל המגזר הפרטי אנשים שרפו את החסכונות שלהם ואיכשהו צלחו את הסיבוב הראשון אבל לא יהיה להם אוויר לעוד גל. והתכנית שפרסמתי שבוע שעבר מסבירה בדיוק איך צריך לערך לגל השני אבל אם לא נעשה את זה יהיה פה סגר נוסף וזה כבר יהיה מכת מוות לעצמאיים".

הוא הוסיף כי ימינה לא תכנס לממשלה כיוון ש"זו ממשלה שהלכה לכיוונים מאוד מאוד לא נכונים. ממשלה מנופחת שעוסקת כל היום באאודי שלה ובכבוד של ראש הממשלה החלופי, ומה שמעניין את הציבור זה איך לגמור את היום אפילו לא איך לגמור את החודש".

על תכנית המאה הוא אמר כי "אני לא יודע כי אני לא יודע את כל הפרטים. זה בדיוק העניין. ראש הממשלה שומר את התכנית קרוב מאוד לחזה ולא חושף, וקשה לי לקבל החלטה בעניין. האם אני בעד ריבונות? חד משמעית! האם אני בעד מדינה פלסטינית? חד משמעית לא! השאלה על מה מדובר. אני בנטיה מאוד חזקה לריבונות על כלל ההתיישבות, כל היישובים, בקעת הירדן, צירי הגישה והכול אני בעד ריבונות כזו".

נפתלי בנט בנימין נתניהו קורונה תכנית המאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד