י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המחליף של בר סימן טוב

מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס: "אנו במאבק קשה ביותר נגד הקורונה"

לאחר שהכנסת אישרה את מינויו, מנכ"ל משרד הבריאות החדש כותב כי "אני מקבל את התפקיד ביראת קודש ומודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין על בחירתו בי"

מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס: "אנו במאבק קשה ביותר נגד הקורונה"
מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי צילום: באדיבות המצלם
הכנסת אישרה הבוקר (ראשון) את מינויו של פרופ' חזי לוי למנכ"ל משרד הבריאות, והוא מחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, משה רק סימן טוב. במכתב שכתב לוי הוא ציין כי "מדינת ישראל נתונה במאבק קשה ביותר נגד נגיף הקורונה, המשליך על כל אורחות חיי האזרחים במדינה. זאת פרט לבעיות נוספות הנמצאות לפתחנו בתחום הבריאות".
לדבריו, "אני מקבל את התפקיד ביראת קודש ומודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין על בחירתו בי. מדינת ישראל נתונה במאבק קשה ביותר נגד נגיף הקורונה, המשליך על כל אורחות חיי האזרחים במדינה. זאת פרט לבעיות נוספות הנמצאות לפתחנו בתחום הבריאות. אמשיך להוביל את המאבק המקצועי במגפת הקורונה ואמשיך לעשות למען הבטחת שירותי בריאות ראויים וחומלים בכל התחומים למען מדינת ישראל".

"אני רוצה להודות למנכ"ל היוצא משה בר סימן טוב" כותב לוי, "שפעל רבות למען הבריאות בכלל, ושהוביל באופן מקצועי ביותר את המאבק נגד הקורונה בפרט. אני מודה לו בשם כל אזרחי מדינת ישראל, ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו בכל אשר יבחר".
פרופ' חזי לוי שימש כקצין רפואה ראשי עד לשנת 2007. לאחר מכן מונה לסמנכ"ל בכיר וראש מינהל רפואה במשרד הבריאות. בשנת 2012 נבחר לשמש כמנהל בית החולים ברזילי באשקלון, ובשנת 2018 הוענק אות מפעל חיים מטעם שר הבריאות לעוסקים במקצועות הבריאות. הוא יחליף את המנכ"ל היוצא משה בר סימן טוב שהודיע על פרישה במאי האחרון.
במכתב הפרישה כתב בר סימן טוב כי  "בתחילת המשבר שמנו לעצמנו מספר יעדים - הראשון הוא שכל אדם הנזקק לטיפול, ובפרט הנשמה, יקבל את הטיפול המצוין שהמערכת יודעת לתת. השני - שמדינת ישראל תהיה בקבוצת המדינות שמתמודדות היטב עם המשבר. עמדנו בשני יעדים אלה בהצלחה". 
קורונה משה בר סימן טוב ד''ר חזי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד