י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חסדי השם

החסידים מהקלויז חגגו עם הרב שלזינגר שנדקר • צפו

לאחר שיצא מכלל סכנה והגיע לבית הכנסת, החסידים רקדו והודו לקב"ה על הצלתו של הגאון רבי יעקב אלתר שלזינגר מלונדון, שנדקר בכל חלקי גופו בערב שבת • צפו בתיעוד 

החסידים מהקלויז חגגו עם הרב שלזינגר שנדקר • צפו
קבלת פנים לרב שלזינגר שנדקר צילום: צילומסך

חסידי באיאן קיבלו בשירה ובריקודים את הגאון רבי יעקב אלתר שלזינגר, ממתפללי בית הכנסת באיאן בלונדון, לאחר ששב מבית החולים במוצאי שבת.

בקבלת פנים שערכו לו החסידים מהקלויז של באיאן בלונדון שם מתפלל הרב שלזינגר שרו שירי הודיה. 

כזכור, ביום שישי האחרון נדקר הרב יעקב אלתר שלזינגר בלונדון. שני אחים לבית משפחת פרידלנדר הצמידו את המחבל על הרצפה עד להגעת כוחות המשטרה.

אחד מהם הוא מוטי, שהחזיק את המחבל בכוח על הרצפה יחד עם אחיו אליעזר. מוקדם יותר אמר מוטי ל"בחדרי חרדים" כי הוא לא מרגיש גיבור. "אני עובד שם באזור, אני מתעסק בשיפור נדל"ן, ואני שמעתי צעקות אז רצתי עם אחי למקום וראיתי שיש אנשים שכבר מחזיקים את הדוקר על הרצפה, אבל הוא ניסה להשתחרר מהם, אז אני ואחי החזקנו אותו בכוח עד להגעת המשטרה."

מוטי הוא גם גיסו של העיתונאי עופר חדד מחדשות 12. הוא מספר: "אני לא גיבור, עשיתי את מה שכולם היו עושים, אני לא מכיר את הנדקר, אני מכיר את המשפחה שלו. אני שמח שהוא יצא מכלל סכנה, ברוך השם הוא יהיה בסדר."

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום שישי נדקר בראשו הגאון רבי אלתר יעקב שלזינגר מגיד שיעור בסאטמר בלונדון על ידי אנטישמי. הרב צעד שותת דם בכביש ומסביבו יהודים חרדים שהזמינו כוחות הצלה ומשטרה.

הדקירה אירעה לאחר שהרב שלזינגר יצא מסניף בנק בסמוך לשכונת סטמפורד היל בלונדון. בתיעוד שצילמו עוברי אורח נראה הדוקר כשהוא מדמם ונעצר על ידי שוטרים תוך שהוא מנסה להתנגד להם.

הנדקר הוא הרב אלתר יעקב שלזינגר, מגיד שיעור בסאטמר (נכד הגאון הישיש רבי אליקים). כאמור הדוקר נעצר וקיבל טיפל רפואי לאחר שנפצע בהשתלטות, הרב פונה לבית החולים במצב בינוני, ולאחר טיפול רפואי מהיר הוא יצא מכלל סכנה.

על פי הדיווח של המשטרה המקומית, הרב נדקר פעמים רבות - כולל בראשו, וניצל על ידי אזרחים מקומיים אמיצים.

אלתר יעקב שלזינגר לונדון שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד