י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קושי בזיהוי מוקדי ההתפרצות

משרד הבריאות מכריז רשמית: "החל הגל השני של הקורונה"

אחרי תקופת רגיעה של למעלה משבועיים, מכריזה היום פרופ' סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור, כי הנתונים האחרונים מלמדים על תחילתו של הגל השני • בניגוד לסבב הראשון "אנחנו לא יודעים לזהות מי קבוצות הסיכון. אנחנו רואים את זה בפיזור גאוגרפי מאוד רחב"

משרד הבריאות מכריז רשמית: "החל הגל השני של הקורונה"
בחורי ישיבה עטויים במסכות צילום: שוקי לרר

פרופ' סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, שוחחה היום (ראשון) עם חברי וחברות ועדת חוקה, חוק ומשפט והתייחסה לעלייה בתחלואת הקורונה.

לדבריה, "אנחנו חווים עכשיו את תחילתו של הגל השני. הייתה לנו תקופה ארוכה של למעלה משבועיים עם רגיעה ופחות מ-20 נדבקים ליום, ואז התחלנו רק לעלות ולעלות, ועכשיו כבר מספר ימים אנחנו נמצאים עם קרוב ל-200 חולים ליום".

"מה שמאפיין את ההתפרצות שאותה אנחנו חווים עכשיו - היא בכל הארץ, אנחנו לא בדיוק יודעים לזהות מי קבוצות הסיכון. אנחנו רואים את זה צץ פה ושם בפיזור גאוגרפי מאוד רחב", אמרה פרופ' סדצקי.

כזכור, אמש דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי בעוד שבקהילה החרדית בחיפה עברו בשלום יחסית את הגל הראשון עם 10 חולים ושני נפטרים בסך הכל, כעת חווים את ההתפרצות בצורה קשה עם למעלה מ-15 חולים רק בשבוע האחרון. בנוסף, בית הספר בית יעקב נסגר לאחר שבמהלך השבת אובחנה תלמידת כיתה ו' בבית הספר כחיובית לקורונה וכן תלמוד התורה תורת אמת בעיר.

קורונה ועדת חוקה חוק ומשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד