ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חשש בסיעות החרדיות

בליכוד מעכבים את החוק הנורבגי: "קיבלו הכל ולא נתנו כלום, ניתן להם להזיע"

החוק הנורווגי שמונח על סדר יומה של הכנסת מתעכב לפחות בעוד שבוע • העיתונאי ספי עובדיה חושף התכתבות של נתן אשל בו הוא כותב כי דחיית החוק היא העברת מסר לבכירי כחול לבן המרבים לתקוף את רה"מ ו"חושבים שמנהלים את המדינה" • חברי הכנסת החדשים שתכננו להכניס בסיעות החרדיות תלויים על בלימה

בליכוד מעכבים את החוק הנורבגי: "קיבלו הכל ולא נתנו כלום, ניתן להם להזיע"
איש אמונו של נתניהו, נתן אשל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שוב חקיקת החוק הנורבגי מתעכבת בעקבות חילוקי דעות בין הליכוד לכחול לבן, החוק שמונח על סדר יומה של הכנסת לא יעלה להצבעה מחר (שני) ויתעכב לפחות בעוד שבוע.

העיתונאי ספי עובדיה חושף התכתבות של נתן אשל, יד ימינו של ראש הממשלה, בו הוא כותב כי דחיית החוק למועד אחר נועדה להתריע בפני בכירי כחול לבן שמעוניינים בחוק ומרבים לתקוף את ראש הממשלה.

"כאשר כל שר זב חוטם שעוד לא יודע איפה החניה של רכב השרד שלו תוקף אישית את ראש הממשלה" כתב אשל והוסיף, "כאשר הסיעה הרביעית בגודלה חושבת שהיא מנהלת את המדינה. כאשר כחול לבן שקיבלו הכל ולא נתנו כלום רוצים להעביר חוק נורבגי השונה מהחוק שהוסכם עליו בהסכם הקואליציוני", הוסיף אשל, "אני הייתי נותן להם להזיע לפני שהייתי נותן להם מתנה שאין התחייבות עליה ודוחה בשלב זה את האפשרות להעבירו".

לא ברור האם החוק יעלה לבסוף, שכן מלבד כחול לבן, גם בסיעות החרדיות מעוניינים להעביר את החוק ולהכניס חברי כנסת חדשים לכהונה, עוד מחר נדע האם ימצאו הסכמות או שמא יפתח פה פיצוץ שאין לדעת כיצד יסתיים.

החוק הנורבגי נתן אשל הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד