ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הקרבן הצעיר בישראל

בגיל 26: אושרי אסולין ז"ל נפטר מהקורונה

טרגדיית הקורונה: הלך לעולמו צעיר קורבנות הקורונה עד כה בישראל, מדובר בבחור אושרי אסולין ז"ל בן ה-26 שסבל מסיבוך נדיר נוסף

בגיל 26: אושרי אסולין ז"ל נפטר מהקורונה
אושרי אסולין ז"ל צילום: מתוך פייסבוק

הקרבן הצעיר של הקורונה: היום (ראשון) הלך לעולמו אושרי אסולין ז"ל בגיל 26, לאחר שסבל מסיבוך נדיר שנבע מנגיף הקורונה. הוא נפטר בבית החולים שיבא בתל השומר, וככל הידוע, נחשב לנפטר הצעיר ביותר מקורונה בישראל.

הוא סבל, בנוסף על הקורונה, ממחלה רב מערכתית דלקתית, שמלווה בפגיעה בשריר הלב וככל הנראה היה המקרה הראשון שדווח עליו בעולם באדם מבוגר. הוא אושפז בבית החולים שיבא בחודש שעבר והיום, כאמור, הוא מת מסיבוכי המחלה.

בכל התקופה האחרונה פרסמה אמו בקשות להתפלל עבורו; "עם ישראל חי בבקשה ממכם תתפללו על חיים אושרי בן רחל, צריך בשעות האלה לקרוע שמיים שיגיעו עד כיסא הכבוד "אין יאוש בעולם כלל". 

ב'ישראל היום' דווח כי מדובר בסיבוך נדיר שתועד בילדים בארה"ב, וגם בישראל דווח על מספר מקרים של ילדים שחלו בקורונה וסבלו מהדלקת הנדירה, בהם בת 11 ובן 16 שאושפזו ברמב"ם. הצעיר בן ה-26 שנפטר היום, היה במצב קשה וטופל בין היתר במכשיר ECMO המחליף את פעולת הלב והריאות.

אושרי ז"ל היה מקושר ומחובר לחסידות ברסלב.

ראש העיר כפר סבא רפי סער כתב הערב: "תושבות ותושבים יקרים, לצערי הרב, הערב איני איש בשורות. בשעות אלה התבשרנו בצער רב, בכאב וביגון קודר על פטירתו של אושרי אסולין בן עירנו, שחייו נגדעו והוא רק בן 26 במותו. אושרי היקר, צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה, נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני מספר שבועות ובתום מאבק קשה במחלה. אני שולח מכאן בשמי ובשם כל תושבות ותושבי העיר חיבוק חם ואת תנחומיי הכנים לכל בני משפחתו היקרה".

ההלוויה הערב בשעה 22:00 בפרדס חיים בכפר סבא, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קורונה אושרי אסולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד