י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התיעוד מוכיח • צפו

ברוקס ירה עם אקדח טייזר לעבר השוטרים

תיעוד ששחררה משטרת אטלנטה מוכיח: ברוקס ירה עם אקדח טייזר לעבר השוטרים ונורה למוות. צפו בתיעוד מהמקרה שהביא לפיטוריה של מפקדת המשטרה ושל השוטר שירה למוות בברוקס

ברוקס ירה עם אקדח טייזר לעבר השוטרים
השוטרים בעימות עם החשוד צילום: מתוך הסרטון

הסערה בארצות הברית: משטרת אטלנטה שיחררה תיעוד ממצלמות גוף של השוטרים שירו בריישארד ברוקס באטלנטה בסוף השבוע. ירי שהביא למותו ולהצתת המסעדה ממנה הוזמנה המשטרה.

בתיעוד נראה ברוקס מתנדנד ומדבר עם השוטרים לגבי כשירותו. לאחר מכן הוא מתנגד למעצר. הוא מצליח לברוח עם אקדח טייזר ויורה לעבר השוטרים. אחד השוטרים פותח לעברו באש והוא נופל במקום - לאחר מספר שעות הוא מת.

יצוין כי השוטרים עצמם הושעו במקום. השוטר שירה פוטר לאחר מכן. השוטר השני שהיה מעורב יצא לחופשה מנהלית עד שיוחלט בעניינו. כמו כן, מפקדת משטרת אטלנטה התפטרה מתפקידה.

כל זה קורה כשארה"ב מנסה להרגיע את המצב בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס על ידי שוטר, דבר שגרם למהומות גדולות בארה"ב.

בתגובה למותו של ברוקס, מפגינים העלו באש את המסעדה. מלשכת החקירות בג'ורג'יה, שחוקרת את הירי, נמסר כי העימות הקטלני התחיל בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה המקומית ובה נטען כי ישנו אדם שנמצא ישן במכונית שחוסמת את מסלול הכניסה למסעדה. המשטרה מסרה כי ברוקס התנגד לניסיונות השוטרים לעצור אותו אחרי שנכשל בבדיקת סמים - אלכוהול.

ארצות הברית אקדח טייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד