ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
העברת המיליונים לעזה

משפחת גולדין נגד בני גנץ; "אכזבה גדולה"

העברת המיליונים לעזה: הוריו של קצין צה"ל סגן הדר גולדין המוחזק בידי חמאס במתקפה נגד שר הביטחון בני גנץ בעקבות הדיווחים על כך שקטאר תעביר עוד השבוע 50 מיליון ש"ח לעזה

משפחת גולדין נגד בני גנץ; "אכזבה גדולה"

בעקבות הדיווחים בעיתון 'אל אחבאר' הלבנוני על כך שקטאר תעביר עוד השבוע 50 מיליון דולר לעזה, יוצאים לאה ושמחה גולדין, הוריו של קצין צה"ל סגן הדר גולדין, המוחזק בידי חמאס כבר כמעט 6 שנים במתקפה נגד ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ.

"יש מרחק בלתי נתפס בין האמירות וההצהרות לבין המעשים שלו. העברת 50 מיליון דולר לחמאס והמשך הפקרת הבנים היא ביזיון", אומרים הבוקר הוריו של גולדין.

הזוג גולדין אמרו כי, "גנץ כיהן כרמטכ"ל צה"ל במלחמת 'צוק איתן' והוא המפקד שהשאיר את בננו הדר בשבי חמאס. במקום להעמיד בראש את ערכי צה"ל והחזרת לוחמים משדה הקרב הוא מתחיל את תפקידו כשר ביטחון בכניעה מול חמאס".

על פי הדיווח בעיתון הלבנוני, ארגוני הטרור השונים בעזה הסכימו לחדול משיגור בלוני התבערה שהתגבר בימים האחרונים, בתמורה להכנסת הכסף על ידי קטאר באישור ישראל.

בעקבות הזעם, הבהירו במשרד הביטחון כי מנגנון העברת הכספים השתנה, וכעת הוא מסומן לפי תעודות זהות ולא הולך לטרור.

"גנץ התחייב בפני הציבור וגם בפגישות ובשיחות אישיות איתנו כי ברגע שיקבל תפקיד משמעותי יפעל להשבת החיילים והאזרחים הנמצאים בידי חמאס", הוסיפו הוריו של גולדין.

שמחה ולאה גולדין בחרו לתקוף את גנץ ואמרו: "גנץ הוא אכזבה גדולה עבורנו. יש מרחק בלתי נתפס בין האמירות וההצהרות לבין המעשים שלו. העברת 50 מיליון דולר לחמאס והמשך הפקרת הבנים היא ביזיון לגנץ ששימש כרמטכ״ל מלחמת צוק איתן ושילח את הדר ואורון להילחם בעזה והפקיר אותם בשבי חמאס כבר כמעט 6 שנים".

הדר גולדין שמחה גולדין בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד