י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איתור כספים אבודים לחרדים

בין חברי הקהילה החרדית קיימים אזרחים רבים אשר בבעלותם כספים אבודים אשר הם אינם מודעים לכך שהם זכאים לקבל כספים אלו. כתבה זו באה לעשות סדר וליידע אתכם שהיום ניתן לבצע איתור כספים האבודים לחרדים בקלות יחסית, וכך תוכלו להחזירם לרשותכם במהירות יחסית. אנשי המקצוע של חברת מניב יעזרו לכם לאתר את כספכם האבוד ללא כאבי ראש ובדרך המקצועית ביותר

איתור כספים אבודים לחרדים
איתור כספים אבודים לחרדים צילום: yayimages

בשנים האחרונות משרד האוצר מעודד אנשים רבים לקבל את כספם האבוד – ההערכות מדברות על בין 10 ל-15 מיליארד שקלים הנמצאים בקרנות, קופות גמל, חברות ביטוח ועוד. כסף זה שייך למאות אלפי אנשים ברחבי הארץ שאינם יודעים כי הכסף הזה קיים והוא שלהם, מה שאומר שכמעט לכל אדם במדינת ישראל קיים סכום כסף אבוד.

כספים אלו אבדו עם השנים במהלך החלפת מקומות עבודה, שינויים בתוכניות פנסיה ופוליסת ביטוח ועוד. ככל הנראה במהלך ביצוע פעולות אלה, לא היה מעקב נכון אחר מה שקורה לחסכונות הפנסיונים, קופות הגמל והחזרי ביטוח שונים, או שלא הייתה המודעות לזכאות לכספים אבודים כאשר קרוב משפחה נפטר. בשגרה, הכסף הזה משמש את החברות המחזיקות בו השקעות ועשיית עושר, בזמן שהבעלים האמיתיים והחוקיים של הכסף לא נהנים ממנו או מפיקים ממנו תועלת.

איתור כספים אבודים לחרדים

בין חברי הקהילה החרדית קיימים אזרחים רבים אשר בבעלותם כספים אבודים אשר הם אינם מודעים לכך שהם זכאים לקבל כספים אלו. כתבה זו באה לעשות סדר וליידע אתכם שהיום ניתן לבצע איתור כספים האבודים לחרדים בקלות יחסית, וכך תוכלו להחזירם לרשותכם במהירות יחסית. אנשי המקצוע של חברת מניב יעזרו לכם לאתר את כספכם האבוד ללא כאבי ראש ובדרך המקצועית ביותר.

קצת על חברת מניב

חברת מניב, מהוותיקות והמנוסות ביותר בתחום איתור הכספים ושירותי הטיפול בביטוחים. חברת מניב תעניק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר המותאם בדיוק לצרכים שלכם. תאפשר לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי אודות כספיכם האבוד, תעזור לכם למשוך אותו ישירות לחשבון הבנק שלכם, ואף תייעץ לכם כיצד לחסוך אלפי שקלים בביטוחים שלכם ובדמי הניהול על כספי הפניסה שלכם.

מה ניתן לעשות עם הכספים האבודים?

אין אדם אחד שלא היה רוצה לגלות שמגיע לו סכום כסף, גם אם קטן, אשר מגיע לו ונמצא בבעלות חברה מסחרית שלא עדכנה אותו. במידה וחברת מניב הצליחה לאתר את הכספים שלכם תוכלו למצוא מספר דרכים להשתמש בכספים האבודים לאחר קבלתם

להלן 3 דוגמאות פופולריות:

  1. חסכון והשקעה – המלצה חשובה עבור כל אחד היא לחסכון או להשקעה לקראת העתיד הלא נודע. את הכספים האבודים ניתן להשאיר בקרן הפנסיה הקיימת או לחסוך אותם לעתיד הקרוב או הרחוק.

  2. צמצום הוצאות שונות – חשבון הבנק שלנו עולה ויורד עשרות פעמים בכל חודש ולעיתים חווה ירידות משמעותיות בעקבות הוצאות שונות. הכספים האבודים יכולים לסייע בצמצום ההוצאות ובכיסוי האוברדראפט שלכם בחשבון הבנק.

  3. רכישת מוצרי חשמל וביגוד – לא משנה כמה בני משפחה אתם, תמיד יהיה צורך להתחדש בבגדים חדשים ליום יום ולאירוע, מוצרי חשמל חדשים ופריטים בסיסיים נוספים. קבלת הכספים האבודים תסייע למשפחות בכל הגדלים, בין אם מדובר במשפחה חרדית או אחרת להתחדש בדברים חדשים לבית בלי לשבור תוכניות חיסכון מיותרות.

אז קדימה, זה הזמן לאתר את הכספים האבודים שלכם ולפנות לחברת מניב כאן>>>

 

כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד