י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ארגוני ההצלה מזהירים

"כמות הכוויות בשבת כפולה מכמות הכוויות במשך השבוע"

לצערנו, אסונות רבים מתרחשים בשבת כתוצאה מכוויות מ'מיחם בשבת' • יש את הפתרון המושלם. בר המים 'נעם 1' מוצב ביציבות על השיש, עם כפתור בטיחות מיוחד אשר אינו מאפשר לילדים לפתוח את זרם המים החמים ומגן עליהם  • כשרות מקסימלית, בטיחות מלאה, שירות יוצא מן הכלל ומים נקיים וטעימים ללא הגבלה • לרוויה

"כמות הכוויות בשבת כפולה מכמות הכוויות במשך השבוע"
ילד, כוויה, בני ברק צילום: הצלה גוש דן

במסגרת עבודתנו העיתונאית, אנחנו מקבלים מידי כמה שעות הודעות דוברות מארגוני ההצלה השונים. אחת ההודעות שחוזרת על עצמה לצערנו כמעט מידי שבוע, מגיעה בדרך כלל בערב שבת או במוצאי השבת. אנחנו מדווחים על ילד או ילדה שנכוו במהלך השבת או ההכנות לשבת, ממים רותחים שנשפכו עליהם ממיחם השבת שעומד על השיש.

מיחם השבת המוכר לכולנו, עומד על השיש ואוגר בתוכו מים חמים למשך השבת והחג ומשמש אותנו כבר במשך שנים בנאמנות. אז זהו שכבר לא ממש בנאמנות.

לצערנו, אסונות רבים מתרחשים בשבת כתוצאה מכוויות מ'מיחם בשבת'. בארגוני בטיחות והצלה מציינים כי כמות הנכווים בשבת כפולה מכמות הנכווים במהלך השבוע כולו.

יש את הפתרון המושלם. בר המים 'נעם 1' מוצב ביציבות על השיש, עם כפתור בטיחות מיוחד אשר אינו מאפשר לילדים לפתוח את זרם המים החמים ומגן עליהם. אז אם בטיחות ילדיכם חשובה לכם, אנחנו מציעים לכם: אל תוותרו על בר המים 'נעם 1'.

עד היום, אלפי משפחות כבר הוציאו את הפצצה המתקתקת מהמטבח – המיחם הישן והמוכר, והכניסו במקומה את נועם1 - המיניבר המושלם, שעם כניסת השבת הוא אוגר בתוכו כוסות מים רותחים בכמות גדולה מאוד, תחת שמירה הדוקה, ולא מאפשר להם להישפך על גופו של ילדון תמים שטיפס רגע על השיש. נועם1 הוא מיניבר רחב ויציב במיוחד העונה על כל התקנים, וגם אם הילד השובב ביותר, שמסתקרן מול כל כפתור או מכשיר, יטפס על השיש וינסה בכל הכוח – כאן הוא בס"ד לא יצליח. לא לחינם ממליצים ארגוני החירום להשתמש במכשיר נועם 1 כדי לשמור על בית בטוח במהלך השבתות.

מחירון ברי המים:
מיני בר פנמרה – 39 שקל לחודש - שנה אחריות – וחצי שנה סנן
נועם 1 – 79 שקל לחודש ל3 שנים – שנה אחריות – סנן לחצי שנה

אין לכם עדיין מכשיר מיניבר למים מסוננים חמים וקרים ואתם רוצים להנות מקיץ מושלם ובטוח? השאירו פרטים ונחזור אליכם  

נעם1 כוויות ארגוני הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד