ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אירוע חמור

באמצע הטיפול: חולה איים בסכין על רופאים בוולפסון

אירוע חמור התרחש היום (שני) בבית החולים 'וולפסון' • מטופל בביה"ח איים באמצעות סכין על הצוות הרפואי שטיפל בו במהלך הכנה לניתוח • האירוע לא תועד במצלמות האבטחה במטרה לשמור על פרטיות המטופל

באמצע הטיפול: חולה איים בסכין על רופאים בוולפסון
אילוסטרציה צילום: pixabay

אירוע תקיפה חמור התרחש היום (שני) בשעות הצהרים, במרפאה לאורולוגיה במרכז הרפואי 'וולפסון' בחולון.

מטופל כבן 73 איים באמצעות סכין על הצוות המקצועי במחלקה ונופף בה לעברם של שניים מהרופאים הבכירים במחלקה, במהלך הליך הכנה לקראת ניתוח. כעבור זמן קצר המטופל נעצר על ידי צוות הביטחון של ביה"ח ובהמשך נעצר על ידי המשטרה. האירוע נמצא כעת בחקירה של משטרת ישראל.
 
יצוין כי בכפוף לשמירה על פרטיות המטופל, האירוע לא תועד במצלמות האבטחה של ביה"ח.
 
ניר כץ, מנהל מערך האבטחה בוולפסון סיפר כי "אנו נמשיך לעשות את עבודתנו במסירות וביעילות, בשיתוף משטרת ישראל, על מנת לשמור על תחושת הביטחון של העובדים ושל ציבור המבקרים בביה"ח".
 
ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, מסרה כי "לצערנו אירועי אלימות ותקיפת אנשי צוות בבתי חולים מתרחשים כמעט בכל יום במוסדות רפואיים בארץ. מדובר בתופעה קשה שיש להוקיעה ולשרש אותה מן היסוד. נפעל במלוא הכוח ונפעיל כל סמכות שיש ברשותנו על מנת לוודא שאנשי הצוות שלנו, מאבטחים, רופאים, אחיות ותומכי רפואה, יוכלו לפעול בסביבה בטוחה".

"אנשי מערכת הבריאות נמצאים בחזית ומעניקים שירות לאוכלוסייה מתוך מסירות רבה ובתוך תנאים מורכבים. אפעל בכל האמצעים על מנת להעניק לצוותים שלנו בביה"ח וולפסון את מלוא הגיבוי ומלוא הביטחון בהגיעם למשמרת. מגיע להם כל הכבוד על המקצועיות והמסירות, ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו".

בית חולים וולפסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד