כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
האוצר נגד המורים

'אם לא תאריכו את הלימודים לא תקבלו כסף'

משרד האוצר שיגר מכתב למנכ"ל משרד החינוך ולבכירים נוספים והתריע כי התשלום המלא שהובטח על תקופת הקורונה למורים, מותנה בעמידה בהסכם הקיבוצי שנחתם, ובו הארכת שנת הלימודים על חשבון החופש הגדול

'אם לא תאריכו את הלימודים לא תקבלו כסף'
חיטוי כיתה בבית ספר צילום: דוברות עיריית ירושלים

משרד האוצר הודיע היום (שני) לארגוני המורים, כי אם מורי החטיבות והתיכונים לא יסכימו להאריך את שנת הלימודים – הם לא יקבלו שכר מלא. כך מדווחת יעל אודם בחדשות 12.

על פי הדיווח, במכתב שנשלח ממשרד האוצר למנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, ליו"ר מרכז השילטון המקומי חיים ביבס וליו"ר מרכז המועצות המקומיות שי חג'ג', נכתב כי התשלום המלא שהובטח על תקופת הקורונה מותנה בעמידה בהסכם הקיבוצי שנחתם, ובו הארכת שנת הלימודים על חשבון החופש הגדול. על המכתב היה חתום קובי בר נתן, הממונה על השכר והסכמי העבודה באוצר.

כזכור, שר החינוך, יואב גלנט, הודיע אמש (ראשון) כי שנת הלימודים הנוכחית תוארך. ההחלטה התקבלה בשיתוף ובהסכמה בין משרדי החינוך והאוצר ובהסכמה עם השלטון המקומי.

על פי המתווה שסוכם, בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים (גן עד כיתה ו), הלימודים יסתיימו בתאריך ה- 13.7.2020, כאשר ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ד' ימשיכו את לימודיהם במסגרת של "בתי הספר של החופש הגדול". מסגרת זו, תחל פעילותה בתאריך ה- 14.7 ועד לתאריך ה- 6.8.2020.

בחטיבות הביניים והחטיבה העליונה (כיתות ז-י), יסתיימו הלימודים בתאריך ה- 1.7.2020.

תלמידי החטיבה עליונה כיתות יא-יב, ימשיכו בהכנות לקראת בחינות הבגרות שיפתחו בתאריך ה- 22.6 ויסתיימו בתאריך ה- 27.7.2020.

שר החינוך גלנט, הודיע זה מכבר כי במסגרת ההליך והסיכום שלו עם הממונה על השכר באוצר ועם אגף התקציבים באוצר, שעת למידה מרחוק תהא שוות ערך כספית ולימודית ללמידה פיזית בכיתה.

משרד החינוך שמואל אבואב חיים ביבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד