י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פנינו לבחירות?

נתניהו מאבד סבלנות: "ככה זה לא יכול להימשך"

האם פנינו לבחירות פעם נוספת? על פי דיווח הערב, קצה נפשו של ראש הממשלה נתניהו בקרבות הפנימיים בקואליציה ואומר כי המצב לא יכול להימשך

נתניהו מאבד סבלנות: "ככה זה לא יכול להימשך"
במליאת הכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו מאבד את הסבלנות בעקבות הויכוחים היום - יומיים בתוך הקואליציה, ומרמז כי פניו לבחירות מוקדמות, כך מדווח הערב (שני) מיכאל שמש ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, נתניהו התבטא בשיחות סגורות על המצב הפוליטי הסבוך, כאשר שבועות בלבד מאז הקמת הממשלה מתנהלים קרבות פוליטיים בין הליכוד לכחול לבן, ואמר: "ככה זה לא יכול להימשך".

רק היום התנהל קרב פוליטי עיקש סביב החוק הנורבגי שדרשו בכחול לבן להעלותו, ורק בדקה ה-90 הסכימו בליכוד להעלות את החוק לסדר היום, לאחר שזה התעכב מספר פעמים בשל חילוקי דעות ביניהם.

בנוסף, קיימת אכזבה בקרב בכירי 'הליכוד' על התנהלות הממשלה שבינתיים מתקשה לתפקד, לצד זאת שאי אפשר להתנתק מהסקרים המחמיאים שפורסמו לאחרונה, שבשיאם זוכה 'הליכוד' בהובלת בנימין נתניהו ב-41 מנדטים.

גם יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר אמר היום כי לדעתו, אם בכחול לבן לא יסכימו לדרישת הליכוד לתקן את ההסכם הקואליציוני, כך שבמקרה שבג"צ יפסול את ההסכם כי נתניהו יכהן כראש הממשלה החליפי בעוד שנה וחצי - הכנסת תתפזר ותצא לבחירות.

בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן בחירות מוקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד