י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אסון: חיכה שנים לילדים ונפטר לפני שזכה להכניסם לחופה

בימים האחרונים הלך לבית עולמו הרה"ג החשוב ר' אלעזר מרדכי מנצר ז"ל והשאיר אחריו אלמנה ו-שתי יתומות בגילאי שידוכים, בודדות בעולם

אסון: חיכה שנים לילדים ונפטר לפני שזכה להכניסם לחופה
ר' אלעזר מרדכי מנצר ז"ל אצל האדמו"ר מבעלזא צילום: קופת העיר

אלו שמכירים את מסכת חייו של המנוח ז"ל, יודעים כי למרות היותו בעל ייסורים קשה, לא ביקש לעצמו דבר והשקיע את יגונו בלימוד התורה הק', בעבודת ה', ובגמילות חסדים עם אלפי יהודים.

שנים רבות חיכו ר' מרדכי וזוגתו להיפקד בזרע של קיימא וזכו בשתי בנות יקרות שמתחנכות ב'מוסדות בית מלכה' בירושלים. את שנות ילדותן חוו בצל אבא תלמיד חכם עצום אבל חולה מאוד... למרות שהיה מוגבל ומרותק לכיסא גלגלים, הוא היה בשבילן כל השנים משענת רוחנית, רגשית וכלכלית.

במשך כל השנים אף סייע במסירות עצומה למוסדות תורה ולבית הצדקה "אהבת חסד", מתוך רגשי אהבת ישראל עצומה שפיעמו בקרבו.

לעזרה וסיוע לאלמנה ולבנות שלא זכו להכנס לחופה כנסו>>>

עם התגברות מחלתו בשנים האחרונות, השתרגו על המשפחה הוצאות רפואיות אדירות שמתגלות רק עכשיו, כאשר אפילו הדירה בה מתגוררת האלמנה ובנותיה ממושכנת לבנק עבור החובות.

כשהגיע המצב הקשה לאוזני כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, נכנס לעבי הקורה וביקש לעשות הכל כדי לדאוג לבני המשפחה שנשארו בודדים בעולם, ולהקל מעליהם את העול ואת הצער הנורא!

במכתבו הנרגש כתב כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א:

"הנני בזה במטותא, שתרימו תרומת ידכם וכו', ותסייעו בכל מה דאפשר למען מצוה זו, כי רבה היא".

אנא, כל מי שלב יהודי פועם בקרבו!

מבשרך אל תתעלם!

אסור לנו לתת לשלוש נפשות אומללות אלו, בני משפחת מנצר, להתמודד עם העול הענק שנופל על ראשם בפתאומיות וללא שיש להם שום אפשרות להתמודד איתו, וזאת בנוסף לאובדן הנורא והקשה שפקד אותם, כשאיבדו את ראש משפחתם!

ע"פ בקשת הרבנים שליט"א, יתרום כל אחד סך 500 ש"ח  [או 50 ש"ח במשך 10 חודשים], למען הצלת האלמנה ושתי בנותיה, וכדי שיוכלו שתי היתומות שתחי' למצוא את זיווגן במהרה ולהיכנס לחופה ולהקים בית בישראל!

ונסיים בברכת קדשו של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א במכתבו הנרגש:

"אבי יתומים ודיין אלמנות ישלם לכם כגמולכם הטוב, ותזכו להתברך בחיי אריכי ובני ברוכי ומזוני רויחי, ולשמירה מכל מחלה ח"ו, ולכל טוב סלה". אמן!

לעזרה וסיוע לאלמנה ולבנות שלא זכו להכנס לחופה כנסו>>>

קופת העיר יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד