י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תמונת מצב

הקורונה: כך נראית התחלואה בערים החרדיות

תמונת מצב: המשרד לביטחון לאומי מפרסם הבוקר נתונים עדכניים על חולי הקורונה בישראל מהם עולה כי ישנה מגמת ירידה בתחלואה בבני ברק. ומה המצב במערכת החינוך?

הקורונה: כך נראית התחלואה בערים החרדיות
מלמדים בתלמוד תורה בצל הקורונה צילום: Nati Shohat/Flash90

18 חולי קורונה נוספים אובחנו היום (שלישי), כך על פי נתונים שמפרסם הבוקר המטה לביטחון לאומי. בכך עולה מספר החולים הפעילים ל-3,589. במספר המתים כתוצאה מקורנה אין שינוי והוא נותר על 302, כך גם במספר החולים המונשמים שעומד על 25. עד כה אובחנו בישראל 19,329 מתוכם 15,438 כבר החלימו מהנגיף.

על פי מרכז המידע והידע למערכה בקורונה, מתחילת החודש אובחנו 126 נדבקים בבני ברק, 24 באלעד ו-27 בבית שמש.

בשלושת הימים האחרונים אובחנו בעיר בני ברק 18 חולים חדשים, מדובר במגמת ירידה ביחס לימים שלפני כן. בעיר מודיעין עילית אובחנו 2 חולים חדשים בלבד. בביתר עילית נוספו 6 חולים חדשים ובעיר אלעד 9 חולים נוספו בשלושת הימים האחרונים.

מסיכום נתוני התחלואה במערכת החינוך שפורסמו אמש (שני) עולה כי מספר החולים הכולל הוא 529, מתוך כ-2,300,00 תלמידים ו-200,000 עובדי הוראה.

193 מוסדות חינוך נסגרו כתוצאה מהידבקות של אחד התלמידים או אנשי הצוות. מספר עובדי ההוראה ותלמידים שנמצאים בבידוד מניעתי הוא 25,669, זאת כחלק מתורת ההפעלה של מערכת החינוך, לפיה במקום בו נמצאת תחלואה המוסד החינוכי נסגר והתלמידים והצוות החינוכי נכנסים לבידוד עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות.

כפי שדווח אמשר ב'בחדרי חרדים', לאחר שסייעת צהרון בגן ילדים ברחוב חיי טייב בבני ברק קיבלה תשובה תשובה חיובית לקורונה, הודיעה העירייה, כי תלמידות הגן וצוות הצהרון ייכנסו לבידוד מקוצר עד לסוף השבוע.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד