י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כבר לא אזהרה בלבד

בכירה במשרד הבריאות: "צר לי לבשר, המחלה חוזרת"

כבר לא אזהרה בלבד: ראש שירותי בריאות הציבור פרופ' סיגל סדצקי אמרה הבוקר כי הגל השני כבר כאן וכי חלה עלייה בתחלואה ב-57 ערים שונות בישראל • "אנחנו רואים קורלציה ברורה בין פתיחת המשק לעלייה בתחלואה"

בכירה במשרד הבריאות: "צר לי לבשר, המחלה חוזרת"
שוק מחנה יהודה בצל קורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הגל השני כאן: פרופ' סיגל סדצקי, המכהנת כראש שירותי בריאות הציבור, אומרת בשעה האחרונה (שלישי) בפני חברי ועדת הקורונה בכנסת כי הגל השני כבר כאן. לדבריה, יש עלייה בתחלואה ב-57 ערים שונות.

פרופסור סדצקי הוסיפה עוד בוועדה, "צר לי לבשר, אבל המחלה חוזרת. אנחנו רואים קורלציה ברורה בין פתיחת המשק לעלייה בתחלואה. נמצאים בעלייה משמעותית בכמות המקרים שנמצאת בכל הארץ ובדגש על ילדים".

עוד אמרה סדצקי כי, "30 ילדים בכיתה לא באמת הולך בהלימה אחת עם התו הסגול. יש עלייה בתחלואה ב-57 יישובים וזהו לא נתון שאפשר להתעלם ממנו. עלייה בבדיקות לא-סימפטומטיים איננה צריכה להסביר את העלייה, משום שבמונה - אחוז החיוביים בין הנדבקים הוא בעלייה בזמן שהגידול בבדיקות היה אמור להוריד את זה".

בתוך כך, במסגרת המערך של משרד הבריאות מול התפשטות הנגיף, צפוי שר הבריאות יולי אלדשטיין לסייר היום (שלישי) בעיר בני ברק, ולהיפגש עם ראש העיר אברהם רובינשטיין כדי לעקוב מקרוב אחר הפעילות בעיר בכל הקשור להתפשטות הקורונה.

סיגל סדצקי משרד הבריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד