י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דרעי נאלץ להתנער

גזהיי מש"ס מעורר סערה: יחזרו בגלגול של פרה

הנורבגי של ש"ס שצפוי להכנס לכנסת, ברוך גזהיי, מעורר סערה בתקשורת, לאחר שצוטט כשהתבטא על נשים שמתלבשות שלא בצניעות שעתידות לחזור בגלגול של פרה. השר דרעי הבהיר לו את הדברים ומסר כי הם לא מייצגים את תנועת ש"ס • בתקשורת הכללית חוגגים

גזהיי מש"ס מעורר סערה: יחזרו בגלגול של פרה
ברוך גזהיי והשר דרעי צילום: פלאש 90

ברוך גזהיי, מי ששובץ במקום 11 ברשימת ש"ס וצפוי להכנס לכנסת עם מימוש החוק הנורבגי מעורר סערה בעקבות דברים שאמר בשיעור שהופץ ברשת. שיעוריו של גזהיי נמצאים בדף הפייסבוק שלו המונה עשרות אלפי עוקבים.

הדברים עוררו סערה ואילצו את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי להסתייג מהדברים.

בסרטון שהופץ נשמע גזהיי אומר בין היתר כי "אישה שרגילה להתלבש לא בצניעות בדרך כלל מחזירים אותה בגלגול של פרה, לכן אישה צריכה להתלבש צנועה זו גם אחת הסיבות שנשים סובלות מסרטן זו גם סיבה שנשים מפילות את הילדים שלהם".

בעקבות הדברים שהופצו ברשת ואף פורסמו הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל נאלץ יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי לפרסם הבהרה בה הוא מסר: "שוחחתי עם הרב ברוך גזהיי, לגבי הדברים שאמר בסרטון. הרב אמר לי כי מדובר בכמה משפטים שהוצאו מהקשרם מתוך שעור של שעתיים בפני תלמידיו לפני כארבע שנים".

"הבהרתי לו שדברים אלה אינם מקובלים ואינם מייצגים את תנועת ש"ס והרב גזהיי הבין זאת", הוסיף דרעי. בכך הוא מקווה להותיר הסערה מאחור, בכדי לסלול את דרכו של גזהיי לכנסת כבר בשבוע הקרוב. 

חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו תקף את חבר הכנסת המיועד, ואמר: "ברשימת ש"ס אישה לא יכולה להתמודד לכנסת. כעת ייכנס במסגרת החוק הנורווגי מועמד ש"ס שמדבר נגד נשים, אתם תשלמו לו את המשכורת בקרוב. מעניין מה היה מר גזהיי בגלגול הקודם?".

אריה דרעי ברוך גזהיי מפלגת שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד