י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יצא מפי צדיק: "יתארסו עד לראש השנה תשפ"א"

מידה כנגד מידה • מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א בברכה נדירה: "התורמים עבור הכלות היתומות יזכו להתארס עד לר"ה תשפ"א"

יצא מפי צדיק: "יתארסו עד לראש השנה תשפ"א"
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

לקראת מעמד התפילה והתרת הקללות, התבטא רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א בברכה מפורשת וחסרת תקדים וברך את כל השותפים להצלת הכלות העניות ש'קופת העיר' פתחה במגבית הצלה עבורם, בדברי תשובתו אמר רשכבה"ג מרן שליט"א: "התורמים למגבית 'קופת העיר' עבור כלות עניות בסך 513 ש"ח שזה עולה בגמ' חתן, כלה, ובצירוף תפילת מרן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א במעמד התרת קללות בעמוקה כפי שקיבל מאביו מרן הגר"י אדלשטיין זצוק"ל, מידה כנגד מידה יזכו להתארס עד ר"ה תשפ"א.

רוצים לצרף את שמכם למעמד התפילה בעמוקה? הכנסו>>>

במהלך היסטורי נדיר ומיוחד, מודיעה "קופת העיר", כי לאור הביקוש הרב לישועה בזיווג הגון בעמוקה, והצורך המקביל לסייע לכלות עניות שאין להם את צרכי החתונה, יקיים מרן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א בחצות הלילה של הילולת התנא רבי יונתן בן עוזיאל, מעמד תפילה והתרת קללות בעמוקה לפי הסדר וכח התפילה שקיבל מאביו הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל. במעמד יעתיר הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א לזיווג הגון במהרה ולהסרת הקללות והמניעות עבור כל התורמים סך 513 ש"ח לכלות העניות ש'קופת העיר' מנסה לדאוג להם לרגל חומרת מצבם הי"ר.

דברי ברכתו המפורשים של רשכבה"ג מרן זצוק"ל מעוררים הדי תקווה בבתים רבים ברחבי העולם היהודי, כשהדברים מבוארים מתוך דברי הברכה, על הכח העצום שטמון בסגולת 'מדה כנגד מדה', כך שהמסייעים לכלות עניות להגיע לחתונתם, יזכו בעצמם לשמוח בשמחת האירוסים לה הם מצפים.

בתפילות המיוחדות להתרת הקללות יזכו להשתתף כל התורמים ומסייעים למגבית הצלה ש'קופת העיר' מקיימת עבור כלות עניות שמצבם דחוק במיוחד, ואין להם את צרכי הנישואים.

יצויין, כי בשנים הקודמות עוררו התפילות המיוחדות הללו שהתקיימו ע"י 'קופת העיר' בסדרי התפילה שתיקן וכונן הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל, הרבה רחמי שמים, ופעלו והשפיעו לטובה ולישועה, על המשתתפים בתפילות, וכעת לקראת יומא דהילולא של התנא רבי יונתן בן עוזיאל, אשר זכה וציונו מסוגל נפלאות לזיווג הגון בנקל, לפתיחת שערי שמים ולקבל את התפילות לרצון, הורו מרנן גדולי הדור שליט"א לטרוח עד לעמוקה הרחוקה, ולקיים את מעמד התפילה והתרת הקללות על בקשותיהם האישיות לזיווג הגון של תורמי "קופת העיר".

סדרי התפילות בעמוקה מתקיימים על פי הדרכתו האישית של הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל, שעמד בראשות התפילות בחיי חיותו ואף כתב מכתב מיוחד: "ראה ראיתי את סדרי התפילות של ת"ח שלוחי קופת העיר בציון הק' יונתן בן עוזיאל והכל עשוי בדקדוק ולתועלת הרצויה לעורר רחמים וחסדים לקבל בקשותיהם של התוקמים לקופה הנכבדה מאוד מאוד, והשי"ת יקבל ברחמים וברצון את התפילות".

בעת מעמד התפילה והתרת הקללות שיקיים הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, שגדולי הדור שליט"א קבעו שקיבל את כח התפילה מאביו הגדול זצוק"ל, יפתחו גם 40 ימי התחנונים, בהם יעתירו שלוחי הקופה ברציפות על משתתפי מגבית הצלת הכלות העניות.

רוצים לצרף את שמכם למעמד התפילה בעמוקה? הכנסו>>>

קופת העיר הגר''ח קנייבסקי מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד