י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האם זה באמת עובד? מטופלים מספרים על המכשיר המהפכני

כבר זמן רב שמתפרסם בראש חוצות על המכשיר המהפכני שעוזר בצורה מופלאה לשלל בעיות. החל מבעיות אורטופדיות, דלקות ועוד • במקום לבזבז את הזמן בביקורי רופאים שלא תמיד עוזרים עדיף להקשיב לאנשים שכבר ניסו וחזו בפלא

האם זה באמת עובד? מטופלים מספרים על המכשיר המהפכני
כבר לא כואב יותר. מניסיון צילום: pixsabay

מוצרי בי-קיור לייזר רותמים את טכנולוגיית הלייזר הרך, אשר הייתה זמינה עד היום רק במכונות נייחות יקרות במרפאות ומכוני כאב, למכשירים קלים וניידים, אשר מיועדים לשימוש ביתי יומיומי.

סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את החברה ומוצריה בצמרת החברות הישראליות העוסקות בתחום הציוד הרפואי לשימוש ביתי. ככזה, בי-קיור לייזר זכה בפרס החדשנות בביתן הישראלי בתערוכת הרפואה הבינלאומית MEDICA 2014.

עשרות אלפי מטופלים בישראל ובמדינות רבות בעולם נעזרים במוצרי בי-קיור לייזר לטיפול בבעיות אורתופדיות, כאבים, דלקות ופצעים, פציעות ספורט ולהאצת ההחלמה לאחר פרוצדורות דנטליות.

מוצרי בי-קיור לייזר מומלצים על ידי רופאים בכירים בארץ ובחו"ל, אשר נעזרים במכשיר כנדבך רפואי חשוב בטווח האפשרויות הטיפוליות שהם מציעים למטופליהם

חנה ממליצה על טיפול בפיברומיאלגיה

רכשתי את הבי קיור לייזר לפני כשנה לטיפול בכאבים שנובעים מפיברומיאלגיה. השתמשתי במכשיר לפי הצורך, במקום שיש כאב ממוקד חזק. השתמשתי במכשיר לפחות 3 פעמים בשבוע. דרגת הכאב ירדה באופן די משמעותי, אם לציין במספרים, מעוצמת כאב של 8 – 9, הכאב ירד לעוצמה של 4 – 5. זה עזר לי לרדת בכמות משככי הכאבים והכדורים האנטי דלקתיים שלקחתי. בעלי עבד בשיפוצים מאוד מאסיביים. יום אחד, לאחר שקדח יום שלם, הוא חזר עם כאבים קשים ביד. נתתי לו את המכשיר ולמרות שהוא לא האמין ביעילות, המכשיר עזר לו ועכשיו הוא מדי פעם משתמש במכשיר, לפי הצורך.
תודה רבה לכם, חנה, נתניה.

נגה איינפלד ממליצה על טיפול בדלקת פרקים

שלום לכם, אני סובלת מדלקת פרקים שהיא לא פעילה כל הזמן, יש לי פקטור ראומטואידי בדם שהוא גבוה הרבה מאוד שנים. סוג של ארטריטיס. בשנים האחרונות סבלתי מכאבים חזקים בבהונות בידיים, הבוהן הימנית התנפחה ולכן קניתי את המכשיר. ברגע שהשתמשתי בו בידיים מאוד מאוד הקל על הכאב. עשיתי כל יום כשמונה דקות כל פעם מסביב לבוהן ביד ימין וביד שמאל, ולאט לאט הכאבים נעלמו, היום אני לא סובלת בכלל. הקלה משמעותית הייתה תוך חודש – חודש וחצי, המשכתי בטיפול והרגשתי לאט לאט שהבוהן יותר פעילה ולא כואבת.

הנחתי את המכשיר בצד כי בינתיים אין כאבים, אני כנראה סובלת יותר בחורף. הנפיחות ירדה בכרית מתחת לבוהן, ההרגשה היא שמדי פעם אני מרגישה פה ושם אבל לא כמו שזה היה, שיפור מאוד גדול. חוץ מזה , הברך ימנית שלי התנפחה , והיו לי מים בברך , טיפלתי בעקיצות דבורים , ובמשך שנים הברך סבלה. עשיתי בחלק הפנימי של הברך וגם שם הייתה הטבה מאוד גדולה ותוך חודש – חודשיים נעלמו לי הכאבים . אני חושבת שהמכשיר מאוד מוצלח!
נגה איינפלד, זכרון יעקב

אבי קסלר ממליץ על טיפול בדורבן ובגב התחתון

ההכרות הראשונה עם המכשיר הייתה דרך השכנים שלנו. השכנה סבלה מדרבן בכף רגלה והייתה מיועדת לעבור ניתוח. בעלה התוודע למכשיר שהיה בסופר פארם ורכש אותו אשתו החלה להשתמש במכשיר וכאן "התרחש" הנס . הכאבים נעלמו והניתוח בוטל. כיום אם הכאב מראה סימנים היא חוזרת ומשתמשת במכשיר והכאב נעלם. לעיתים נדירות חוזר הכאב. אנחנו רכשנו המכשיר עבורי ועבור אשתי. אשתי סבלה מאותם סימפטומים כמו השכנה וגם אצלה המכשיר "העלים" את הכאבים. אצלי כאבי הגב התחתון הקרינו וסבלתי מכאבים בירך תחתון המכשיר העלים את הכאבים.

כיום אם הכאב חוזר לפעמים גם בשל מזג האוויר, אני מטפל בעזרת המכשיר שגורם להקלה מאוד מאוד משמעותית חברים נוספים שלי שקנו המכשיר קנו בשל כאבים בגב ובידיים. הם קנו את המכשיר לאחר שווידאו בעזרת המכשיר שלי שיש הקלה ואפילו פתרון לכאבים שלהם בעזרת המכשיר. המכשיר אמין ועוזר, אני שמח ( ולא רק אני ) שהתוודענו אליו.

 אבי קסלר

טיפול מהפכני בכאב • קרדיט: בי קיור לייזר

איך עובד הלייזר הרך על הגוף?

הטיפול‭ ‬בלייזר‭ ‬הרך‭ ‬מעורר‭ ‬את‭ ‬מנגנוני‭ ‬הריפוי‭ ‬הטבעיים‭ ‬של‭ ‬הגוף‭ ‬באמצעות‭ ‬עירור‭ ‬הפעילות‭ ‬התאית‭,‬ חיזוק‭ ‬התקשורת‭ ‬הבין‭-‬תאית‭ ‬והמרצת‭ ‬מחזור‭ ‬הדם‭.‬ התוצאה‭:‬ הפחתת‭ ‬כאבים‭ ‬ודלקות‭ ‬תוך‭ ‬המרצת‭ ‬מנגנון‭ ‬ההחלמה‭ ‬הטבעי‭ ‬של‭ ‬הגוף‭ ‬וסיוע‭ ‬בפתרון‭ ‬מקור‭ ‬הבעיה‭

כיצד בי קיור לייזר מפחית את הכאב?

בי קיור לייזר מעודד שחרור אנדורפינים, שהם הורמונים טבעיים המיוצרים במוח וגורמים לשיכוך כאב. האנדורפינים מפחיתים את עוצמת הכאב שחש המטופל. בהיעדר כאב, המטופל יכול לחזור לשגרה לעלות ברמת התפקוד, עד חזרה לתפקוד מלא.

כיצד בי קיור לייזר מטפל במקור הבעיה?

בי קיור לייזר מפחית את ייצור החומרים מתווכי הדלקת ותסמיני הדלקת – האודם, הנפיחות והכאב, מתמתנים עד כדי נעלמים. לאחר ירידת הפעילות הדלקתית, מתאפשר תהליך ריפוי מואץ של המקום הפגוע, באמצעות כוחו הטבעי של הגוף לרפא את עצמו.

כיצד בי קיור לייזר מעורר את האזור הפגוע לריפוי עצמי?

במקרים רבים הכאב המתמשך נוצר כתוצאה מלחץ על סיבי העצב. הלחץ נוצר מנפיחות, בצקות ודלקת סביב האזור הפגוע. בי-קיור לייזר מרחיב את כלי הדם והלימפה ומאפשר סינון וניקוי יעילים מהאזור המודלק והבצקתי, עד שהלחץ על העצב משתחרר. ירידת הלחץ מובילה לירידה ברמת הכאב וכן מאפשרת לכלי הדם והלימפה להזרים לאזור הפגוע את האנרגיה הדרושה להחלמה מהפגיעה.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים

בי קיור לייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד