י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בשורת הגמ"ח החדש לנישואי הצאצאים: מה הכלכלנים אומרים

חברת הייעוץ המובילה 'וואיז': התכנית הכלכלית של גמ"ח 'אושר בכבוד' להקלה בנישואי הילדים מבטיחה יכולת עמידות פיננסית איתנה לאורך זמן • כלכלנים בכירים מביעים את תמיכתם במודל הכלכלי של גמ"ח עזר נישואין 'אושר בכבוד' • כשהוא מלווה על ידי משרד עוה"ד המוביל בישראל 'הרצוג פוקס נאמן', משרד רו"ח סומך-חייקין וחברת הייעוץ המובילה wise, נחשב גמ"ח 'אושר בכבוד' לבשורה מהפכנית שתביא להקלה משמעותית בתקופת נישואי הילדים

 בשורת הגמ"ח החדש לנישואי הצאצאים: מה הכלכלנים אומרים
חופה צילום: פיקסביי

'וואיז', חברת הייעוץ הכלכלי, המימוני והחשבונאי המובילה, בחנה את המודל הכלכלי של גמ"ח 'אושר בכבוד' ואישרה את פעילותו. לאחר בחינת עומק של המנגנון הכלכלי והנחות היסוד שהוצגו לכלכלנים שנדרשו לנושא, המתווה הייחודי לפעילות הגמ"ח אושר על ידי גורמי המקצוע המובילים בתחום. הם ציינו כי המודל הכלכלי עליו מתבססת פעילות הגמ"ח גובש על ידי גורמי מקצוע מנוסים, ובכך מעניק להורים שהמפקידים את כספם את רמת הביטחון המרבית לטווח ארוך.

בדיקתם של גורמי המקצוע מתחום הייעוץ העסקי והכלכלי, העלתה כי בהתנהלות נכונה יש ביכולת המיזם לעמוד בהתחייבויותיו באיתנות ולאורך שנים. חברת 'וואיז' המקצועית, הנחשבת לאחד מארגוני הייעוץ הנחשבים בישראל, מלווה את המיזם הייחודי כדי להבטיח ניהול סיכונים באמצעות מודלים מתקדמים לחישוב ואסטרטגיה. אנשי הייעוץ של החברה הוכיחו את עצמם בקרב בנקים, גופים מסחריים וחברות מובילות.

באמצעות צוות יועצים מומחים ומנוסים בתחומם המבטיחים שלווה וביטחון כלכלי לתקופה ארוכה, חברת 'וואיז' בחנה את אופי הניהול של הגמ"ח ואישרה את פעילותו כגוף המבטיח שקט כלכלי וסיוע למשפחות בתקופת נישואי ילדיהן. צוות המומחים של החברה מלווים מגוון לקוחות מובילים במשק, ביניהם חברת החשמל, בנק הפועלים ואפריקה ישראל. רו"ח גלעד גרוס, שמלווה את המיזם מטעם חברת 'וואיז', הוא מומחה לניהול סיכונים והנדסה פיננסית. 

מכתב האישור של חברת וואיז • קרדיט: יח"צ

גמ"ח 'אושר בכבוד' מתבסס על כספי ההפקדות, ועושה שימוש מושכל בניוד הכספים כדי לשמור על איזון כלכלי ואיתנות פיננסית לטווח ארוך. השימוש הנכון בכספים ותיעולם בהתאם למודל הכלכלי שגובש על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מקנה למשפחות שיבחרו בגמ"ח את הזכות להלוואות בהיקפים משמעותיים ללא ריבית ועם החזרת חצי מכספי ההפקדה לאחר פירעון ההלוואה. בכך הם מבטיחים לעצמם שקט כלכלי לטווח ארוך.

נטל נישואי הילדים, שהפך בשנים האחרונות לאחד המטרדים הכלכליים הבולטים ביותר במגזר, מביא עמו צורך למציאת פתרונות יצירתיים. גמ"ח 'אושר בכבוד', שהוקם בדיוק למטרה זו, הינו הפתרון האולטימטיבי להורים ששואפים להגיע לתקופת נישואי הילדים ברוגע כלכלי. בכספי הפקדה חודשיים בסכומים נמוכים, הם זכאים להלוואה ללא חשש ריבית והחזרת מחצית מכספי ההפקדה לאחר עם סיום ההחזרים. הפעילות המחושבת שבה פועל הגמ"ח, יחד עם הליווי המקצועי של החברות המובילות בתחום הייעוץ והליווי הכלכלי, מבטיחים להורים להגשים את שאיפתם לחתן באושר ובכבוד.

עם הינתן האישור הרשמי של גוף הייעוץ הנחשב, גמ"ח 'אושר בכבוד' מתהדר במחשבה מעמיקה על הפרטים הקטנים שמעניקים לו את חוסנו הכלכלי. ניתוב הכספים בצורה מושכלת ובפיקוח שלא מתפשר הן על הרמה ההלכתית והן על הרמה המקצועית, הוא אבן היסוד שעליה מושתת הגמ"ח. הנהלת הגמ"ח מייחסת חשיבות רבה לתמהיל העסקי וההיצמדות לחברות המקצועיות בכל שלב, גם לאחר הבדיקות הראשוניות שכבר בוצעו בהצלחה. חברת 'וואיז' תוסיף ללוות את הגמ"ח לאורך הדרך כדי לסייע בתכנון ופיתוח מדיניות ניהול סיכונים פיננסיים אחראית וצופה פני עתיד, כאשר היישום בפועל עתיד להתנהל על ידי משרד רו"ח 'סומך-חייקין'.

יכולתו של הגמ"ח להוביל מדיניות אחראית, מהווה את היתרון הבולט בפעילותו. ההפקדה לגמ"ח, בכל אחד מהמסלולים שגובשו לטובת המפקידים, מבטיחה להורים ביטחון כלכלי והקלה משמעותית בתקופת נישואי הילדים בעתיד.    

להצטרפות למיזם 'אושר בכבוד' כנסו>>>

נישואי ילדים גמ"ח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד