י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במקום הכי לא צפוי

הקייטרינג בדובאי שיגיש לכם טשולנט וקוגל

אלי קריאל, בת למשפחה יהודית שגדלה בדרום אפריקה עברה לפני שבע שנים להתגורר בדובאי ופתחה קייטרינג המגיש אוכל יהודי כשר. בין היתר תוכלו למצוא שם חלות, קוגל, בלינצ'ס וטשולנט

הקייטרינג בדובאי שיגיש לכם טשולנט וקוגל
מסתערים על אוכל במירון. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

לא עבר זמן רב מאז שמדינת המפרץ העשירה - דובאי - פתחה את בתי הכנסת במטרה למשוך תיירים ואנשי עסקים יהודים, כעת מתברר שתוכלו למצוא שם גם טשולנט וקוגל כשרים. אלי קריאל, בת למשפחה יהודית שגדלה בדרום אפריקה עברה לפני שבע שנים להתגורר בדובאי ופתחה קייטרינג המגיש אוכל יהודי כשר. בין היתר תוכלו למצוא שם חלות, קוגל, בלינצ'ס וטשולנט - כך דווח בחדשות 12.

הקייטרינג החל כעסק ביתי קטן, והתרחב לאחר שלפני כשנה וחצי כשדובאי אירחה את הוועידה הבין דתית לאחווה, המארגנים ביקשו ממנה לדאוג למזון כשר עבור היהודים שיגיעו להשתתף באירוע. התגובות הנלהבות לא איחרו לבוא, ומאז העסק רק התרחב.

היא סיפרה כי "התיירים היהודים והיהודים שגרים כאן במדינה מתגעגעים לאוכל המוכר להם מפעם. זאת הנוסטלגיה והחיבור לבית ולמורשת". למרות שבתחילה היא פנתה ללקוחות יהודיים, גם בקרב התושבים המוסלמים יש ביקוש גבוה לאוכל.

עכשיו היא החלה בשיתוף פעולה עם בלוגר אוכל מקומי בשם אל באדי. "ישבנו כמה פעמים ושוחחנו על מתכונים יהודיים מסורתיים", הוא מספר. "אני חוקר אוכל מתרבויות שונות וחשבנו איך אפשר להשתמש בתוצרת המקומית ולשלב אותה עם האוכל היהודי. מה שיפה ביהדות זה שלכל חג יש את המנות המיוחדות לו". 

דובאי טשולנט קוגל קייטרינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד