י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
השתדלו והרבו תחינה

לקיים בנו חכמי ישראל: הפוסק של ארה"ב זקוק לרחמי שמיים

הגאון רבי דוד פיינשטיין, ממנהיגי עולם התורה בארה"ב, והפוסק של ארה"ב נמצא במצב לא טוב וזקוק לרחמי שמיים מרובים • הציבור נקרא להתפלל לרפואת הגאון רבי דוד בן שימה בתוך שאר חולי עמו ישראל. דאגה גדולה ביהדות החרדית 

לקיים בנו חכמי ישראל: הפוסק של ארה"ב זקוק לרחמי שמיים
הגאון רבי דוד פיינשטיין צילום: ארכיון, בחדרי

לקיים בנו חכמי ישראל: הגאון רבי דוד פיינשטיין, מפוסקי הדור בארה"ב, מזקני ראשי הישיבות וחבר מועצת גדולי התורה בארה"ב, המשמש גם כראש ישיבת 'תפארת ירושלים' במנהטן - אושפז בבית החולים וזקוק לתפילות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה חש חולשה גדולה ואושפז בבית החולים. על פי הדיווחים היה שרוי במצב קשה, אך כעת מצבו יציב.

ההתפתחות מעוררת דאגה גדלה בקרב הציבור החרדי בארה"ב ובפרט אצל אלפי תלמידיו הדואגים לשלומו של ראש הישיבה הישיש המשמש כאחד ממנהיגי וקברניטי היהדות החרדית בארה"ב. התלמידים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' מקווים כי בעז"ה ראש הישיבה ישתחרר בקרוב לסדר יומו הרגיל. 

הגאון רבי דוד פיינשטיין, בן למעלה מ 90, נודע כאחד מגדולי הפוסקים ובנו של מרן פוסק הדור הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל בעל ה'אגרות משה'. 

הגר"ד פיינשטיין נודע, כאמור, בפסקיו החותכים ובגודל הפשטות האינסופית שבה נוהג. הוא מנהיג את ארה"ב החרדית ממקום מושבו בישיבת 'תפארת ירושלים' במנהטן.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלמה של הגאון רבי דוד בן שימה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

הרב משה פיינשטיין הרב דוד פיינשטיין תפארת ירושלים מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד