י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מסעיר את בריטניה

המפגין האלים בועט בשוטר ומפיל אותו • צפו

הסרטון שמסעיר את בריטניה, בריון ימני קיצוני בועט בשוטר במהלך הפגנה ומפיל אותו ארצה. למפגין האלים יש 110 הרשעות קודמות, והוא נעצר ביום שבת האחרון ע"י המשטרה • צפו בתיעוד מהתקיפה

המפגין האלים בועט בשוטר ומפיל אותו • צפו
התקיפה בבריטניה צילום: צילום מסך

בריון ימני קיצוני בעט בשוטר והפיל אותו על האדמה, במהלך מחאה של הימין הקיצוני בבריטניה כנגד הפגנה של תנועת "חיי שחורים חשובים". הבריון הוא עבריין עם קריירה מפוארת של 110 הרשעות קודמות.

משטרת בריטניה לא ויתרה, ועצרה את הגבר האלים שבעט בשוטר ביום שבת האחרון בלונדון, הגבר הגיע במיוחד מהעיר סונדרלנד, והשתתף בהפגנה אלימה ובעט בשוטר.

דניאל אלן, בן 35, תועד כשהוא רץ מאחורי השוטר ריצ'רד למברט ומעיף אותו לקרקע ליד מגדל הביג בן במהלך מחאה נגד תנועת "חיי שחורים חשובים" בלונדון ביום שבת.

האב לשניים, שנסע מסונדרלנד, נעצר לאחר שהמשטרה שיתפה סרטון של הבריון בועט בשוטר למברט כשהוא לבוש במכנסיים קצרים זוהרים.

המשטרה כינתה את מעשיו "מבישים, ולא מקובלים לחלוטין". מסתבר שהאיש פושע לא קטן, לאלן יש יותר מ -110 הרשעות קודמות, ונכלא במשך 12 חודשים בשנת 2017 לאחר שפרץ לבית של שותפתו לשעבר ואיים לקחת שני ילדים כבני ערובה.

הוא הגיע לביתה ופרץ פנימה דרך חלון האמבטיה. לאחר מכן איים לקחת את הילדים כבני ערובה לפני שעזב את הבית. לאחר מכן הוא נמצא בקרבת מקום כשהוא מנסה להסתתר מהמשטרה.

הוא הודה באשמת פריצה ונידון ל -12 חודשים מאחורי סורג ובריח בבית המשפט בניוקאסל. כעת, אלן עומד בפני אישום נוסף, וירצה עונש מאסר בכלא, הוא עלול לקבל בין שנתיים לשלוש מאסר.

 

בריטניה תקיפת שוטר ימין קיצוני מפלגת ימין קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד