י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מתפללים כולנו לרפואתו השלמה"

המכתב ששיגר הגר"ש עמאר למוחמד השישי מלך מרוקו

לאחר שמלך מרוקו מוחמד השישי עבר ניתוח בליבו בימין האחרונים, הראש"ל הגר"ש עמאר שיגר למלך מכתב מיוחד • "על קיום הבטחתך האצילה שאמרת ועשית לשפץ את בתי העלמין שבכל מרוקו"

המכתב ששיגר הגר"ש עמאר למוחמד השישי מלך מרוקו
הגר"ש עמאר ומלך מרוקו צילום: באדיבות המצלם

הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א, רבה של ירושלים, שיגר מכתב מיוחד למלך מרוקו, מוחמד השישי, בו מברכו בברכת רפואה שלמה לאחר שעבר טיפול רפואי מורכב בליבו בימים האחרונים.

במכתבו כותב הראשון לציון: "הן זה עתה נודע לי, שכבודו הוצרך לטיפול רפואי בבית חולים, ובחסדי השם הכל עבר לשלום והכל תקין.  ומתפללים כולנו לרפואתו השלמה של המלך, ולהחלמתו המהירה. ויוצר האדם שברא ועשה כל העולמות, ישלח דברו וירפאך רפואה שלמה בקלות מן השמים, בלי צער ובלי שום פגע, ויצילך מעין הרע, ומפגע הרע, ובכל אשר תפנה תשכיל ותצליח ומהרה תשוב לאיתנך בכבודך והדרך, מאירות, מהלך על רגליך וחזק ולשלם בכל איבריך, עם עינים ושכל זך ונקי מלא דעת מלא חכמה, ורוב נחת מכל יוצאי חלציך, וממשפחתך הרוממה".

יצוין כי קשר חזק קיים בין הראשון לציון הגרש"מ עמאר למלך מרוקו, רק בחורף האחרון שיגר הראש"ל למלך מרוקו מכתב מיוחד בו הוא מודה לו על פעולותיו לשיפוץ בתי העלמין היהודיים במרוקו וזאת לאור בקשתו של הראשון לציון.

הגרש"מ עמאר שיבח את המלך: "אני בא להודות לכבוד המלך בשמי ובשם יהודי מרוקו בכל העולם על קיום הבטחתך האצילה שאמרת ועשית לשפץ את בתי העלמין שבכל מרוקו".

 

 

מלך מרוקו הגרש"מ עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד