ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"מוסך הכל לרכב הם הצדיקים שלנו"

"אני לא מבין גדול במכוניות וזה המוסך הראשון שבו מבקשים להסביר לי לפרטי פרטים על הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה, דואגים שאבין את הדברים ולא אשלם על עיוור, מבחינתי זה שווה כל שקל, מה גם שהמחירים שהם גובים סופר הוגנים"

"מוסך הכל לרכב הם הצדיקים שלנו"
הכל לרכב צילום: יח"צ

כבר 6 שנים שבבית"ר עילית פועל מוסך מכונאות כללית בשם "הכל לרכב", למערכת הגיעו שמועות כי בזכות שירות יעיל, מהיר ואמין הוא מושך אליו לקוחות מכל רחבי ירושלים והסביבה.

קפצנו גם אנחנו למוסך עם תקלה פשוטה יזומה, שמחנו לגלות אנשי מקצוע מדופלמים והוגנים שפתרו את הבעיה בקלות מרשימה ולא דרשו מאיתנו פרוטה.

מוסך "הכל לרכב" בניהולם של אריאל נגרין ואופיר אדרי הוא מוסך שמעניק מעטפת גדולה ומקיפה לכל שירותי הרכב השונים.

שני השותפים צברו ניסיון רב לאורך שנים כאשר עבדו במספר מוסכים כשכירים, לפני כ 6 שנים החליטו לפתוח יחדיו מוסך לפי תפיסת עולמם, על כך סיפר לנו אריאל נגרין:

"החיים לימדו אותנו את מקצוע מכונאות הרכב ואת כל הדברים הפחות נעימים בתחום כפי שראינו שנעשה במספר מקומות אחרים, את זה ביקשנו לשנות ולכן בראש ובראשונה חרטנו על דגלנו שקיפות ואמינות מול כל הלקוחות.

אנחנו מאמינים כי רק בדרך הישר ניתן לצמוח ולכן לא מחפשים "לתחמן" אף אחד גם אם זה אומר שאפשר להרוויח יותר, אלא מעדיפים להציג את התמונה האמיתית ולראייה, קהל הלקוחות שלנו גדל כל הזמן, זה נטו בגלל אמינות כי על ישראלים אפשר לעבוד פעם אחת, לא מעבר".

מוסך הכל לרכב • קרדיט: יח"צ

מוסך "הכל לרכב" מחולק למספר מחלקות שונות, מכונאות כללית, מחלקת חשמל, פחחות וצבע ומחלקת צמיגים כאשר ניתן לעשות איזון גלגלים במקום, לצד אריאל ואופיר בעלי הבית עובדים עוד חמישה אנשי מקצוע נוספים.

אנחנו הגענו למוסך עם תקלה יזומה, שחררנו מעט את הרוטור הממוקם בתוך האלטרנטור והתלוננו כי הרכב אינו מניע כמו שצריך, עד שבדקו את הרכב שלנו ערכנו סיור במוסך ושוחחנו עם כמה מהלקוחות שהמתינו בחדר השירות.

התרשמנו מאוד מהסדר והניקיון בכל עמדה במוסך, לא מצאנו ברגים מסתובבים וגם לא כתמי שמן מיותרים, אלא הכל היה מתוקתק כפי שכתוב בספרים.

בחדר ההמתנה פגשנו מספר לקוחות אקראיים, טל יצחקי תושב בית שמש סיפר: "אני לקוח קבוע כבר 3 שנים, מגיע לכאן כדי לעבור טיפולים שנתיים ולקראת הכנה לטסט. אחי הגדול המליץ לי על מוסך כאשר "הכל לרכב" כאשר עברתי תאונה והייתי צריך לתקן את הפח, דאז התרשמתי מאוד מהמקצועיות שהפגינו מולי וגם המחיר שקיבלתי היה הוגן, מאז זה מוסך הבית שלי".

מוסך הכל לרכב • קרדיט: יח"צ

גם ערן לוי תושב ירושלים פרגן: "אני אוהב את השקיפות של בעלי המוסך, הם לא עושים אף פעולה מבלי לעדכן ולקבל את האישור שלי.

אני לא מבין גדול במכוניות וזה המוסך הראשון שבו מבקשים להסביר לי לפרטי פרטים על הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה, דואגים שאבין את הדברים ולא אשלם על עיוור, מבחינתי זה שווה כל שקל, מה גם שהמחירים שהם גובים סופר הוגנים".

לאחר כחצי שעה אריאל נגרין קרא לנו למשרדו והסביר לנו לגבי התקלה שבגינה הגענו: "לא היה צריך לעשות הרבה מעבר לחיזוק של הרוטור בתוך האלטרנטור, אני ממליץ לשים עין ולוודא כי התקלה לא חוזרת על עצמה, אבל מעבר לזה לא היה צורך בשום פעולה נוספת".

נדהמנו לגלות כי על הבדיקה ופתרון הבעיה לא דרשו מאיתנו וגם לא שקל אחד, "תחזרו כשתהיה תקלה רצינית" אמר לנו אריאל בחיוך והוסיף" המפתחות בפנים, סעו לשלום".

מוסך "הכל לרכב" בבית"ר עילית ממוקם ברחוב הרב שך 34,

חשמלאות רכב, טיפולים תקופתיים, מכונאות רכב, פחחות וצבע

שירותים נילווים נוספים כמו בדיקה לפני קנייה, בדיקת הכנה לחורף, דיאגוסטיקה, הכנה והעברה לטסט, קניה ומכירה של רכבים מושמשים וחדשים, רכב חליפי ושטיפת רכב במקום אחד גדול, מרשים ואמין.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר טלפון: 050-344-1800.

מוסך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד