י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי ההתפטרות למען פינדרוס

סגן השר פרוש מסביר מדוע הוא לא שלם עם ההסכם • צפו

עם יציאתו מלשכת יו"ר הכנסת יריב לוין, לאחר שמסר לו את התפטרותו מהכנסת לטובת כניסתו של יצחק פינדרוס, תפס כתב 'בחדרי חרדים' את סגן השר ושאל אותו האם הוא שלם עם ההסכם לפיו הוא צריך להתפטר למען 'דגל' • צפו בדבריו

סגן השר פרוש מסביר מדוע הוא לא שלם עם ההסכם • צפו
סגן השר מאיר פרוש צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

דקות לאחר שהגיש את התפטרותו מהכנסת וסלל את דרכו של יצחק פינדרוס לכנסת, מתייחס סגן שר החינוך מאיר פרוש להסכם הפנימי וקורא לממש את החוק כפי שניתן.

בראיון ל'בחדרי חרדים' אומר פרוש: "יש הסכם בין אגודת ישראל לדגל התורה, שם נאמר שאם יש נורבגי אז צריך לבצע את הרוטציה במקרה ונבחרו מספר אי זוגי, לצערי בכנסת ה-23 נבחרו רק שבעה חברי כנסת".

פרוש מציין בפני כתב 'בחדרי' כי "ההתפטרות שלי מכניסה את פינדרוס ויש פה עכשיו שמונה אנשים ביהדות התורה שפעילים זה בכה וזה בכה", הוא הוסיף וקרא, "אני אומר שעוד יותר חשוב גם שיהדות התורה תממש את כל האפשרויות שיש לה, חשוב שיהדות התורה תממש את האפשרות שעוד שני אנשים שיכולים במסגרת הנורבגי להכנס".

סגן השר מתייחס למקרה בו יהיה ויכוח פנים סיעתי בין 'דגל' ל'אגודה' ואז יהיה ל'דגל' רוב בסיעה - 4 כנגד 3, ואומר: "לא התייחסו לזה בהסכם", ולדבריו, "מה שיש בהסכם, זה מה שיש", כשמדבריו ניכרת אכזבה.

אמנם, מציין סגן השר פרוש: "אני לא זוכר שהיה דבר כזה ויכוח בין אגודה לדגל עד כדי פיצול בהצבעה".

מאיר פרוש החוק הנורבגי דגל התורה התפטרות מהכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד