י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שלושה קורבנות וכמה פצועים

האסון בסקווירא: הנהג נסע בפראות, ניסה לעקוף ואיבד שליטה

מזעזע: מחקירת התאונה המחרידה שגבתה את חייהם של שלושה בני משפחה חרדית סמוך לשיכון סקווירא עולה מחדל חמור. הנהג הנכרי ששכרה המשפחה להובילם לחתונה משפחתית, השתולל על הכביש וניסה לעקוף רכב אחר שעקף אותו קודם לכן, כך על פי עדות אחת הנוסעות

האסון בסקווירא: הנהג נסע בפראות, ניסה לעקוף ואיבד שליטה
זירת התאונה ליד סקווירא צילום: באדיבות המצלם

האסון הנורא בסקווירא: מתברר כי נהג ההסעות נסע בפראות וניסה לעקוף רכב אחר, מה שגרם לו לאבד שליטה, לסטות מהכביש ולהתנגש בעוצמה בעץ.

בתו של שמואל דייטש ז"ל שנספה בתאונה סיפרה לאנשי הצלה שהגיעו למקום, כי אביה שאל את הנהג פעמיים, האם הכל בסדר, כי הוא לא נהג בצורה נורמלית, אלא השתולל בכביש, הנהג ניסה לעקוף רכב מצד ימין, עלה על השוליים.

עוד לפי עדותה, הנהג נסע במהירות מופרזת, חצה קו הפרדה רצוף בניסיון לעקוף נהג שעקף והרגיז אותו, הנהג איבד שליטה ונכנס בעוצמה בעץ, וכתוצאה מכך נהרגו שלושה בני משפחה חרדית.

הקורבנות הם הרה"ח ר' אריה שמואל דייטש ז"ל, בן 46, מחשובי תושבי שיכון סקווירא, בן הרה"ח ר' משולם שליט"א מויליאמסבורג וחתנו של הרה"ח ר' משה ברגר.

חתנו האברך החשוב ר' שלמה בירנהק ז"ל בן 23, הוא בנו של הרה"ח ר' יוחנן בירנהק.

למחרת התאונה נפטרה מפצעיה בבית החולים, נפגעת נוספת בתאונה הקשה והמחרידה - הבחורה הצעירה מרת ציפורה דייטש ע"ה, בת ה-20, בתו של הרה"ח ר' אריה שמואל דייטש ז"ל, שהוא וחתנו נהרגו בתאונה כאמור.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', קודם שיצאו לחתונה בבורו פארק, התקשר ר' אריה שמואל דייטש ז"ל לאמו שתחי', המתגוררת בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין ובישר לה כי הוא יצא לדרך. זו הייתה השיחה האחרונה בחייו.

בבית החולים עדיין מאושפזת אלמנתו של ר' שלמה בירנהק ז"ל - דבורה יהודית בת אסתר, לרפואה שלמה, שאושפזה בבית החולים, וילדה את בנה בשעה טובה ומוצלחת, שעות לאחר מסע הלוויה ומצבה משתפר.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

תאונה קטלנית משפחה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד