י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות הריח השכנים התלוננו

שוב: גלמוד בן 63 נמצא במצב ריקבון קשה

שוב מתמודדים מתנדבי זק"א עם מחזות קשים. גלמוד שהלך לעולמו בביתו לפני למעלה משבוע ימים אותר על ידי מתנדבי זק"א בחיפה, לאחר שהשכנים התלוננו על ריח בלתי נסבל בבניין | "אי אפשר לתאר את הכאב בלמצוא בן אנוש במצב הכי שפל שיש - אך ורק בגלל הריח הנוראי", אומר אחד המתנדבים מהזירה

שוב: גלמוד בן 63 נמצא במצב ריקבון קשה
ניידת זק"א. אלוסטרציה צילום: דוברות זק"א

שוב זה קורה בחיפה: בפעם השנייה בתוך שבוע, הוזעקו מתנדבי זק"א מחוז צפון לדירה בה מתגורר גלמוד בן 63 שהלך לעולמו לפני כמה ימים ואותר רק אתמול (רביעי) במצב ריקבון קשה. 

ישראל לזר וישראל שכטר, מתנדבי זק"א צפון שטיפלו בזירה סיפרו: "שוב נקראנו לאירוע מזעזע של אדם גלמוד בן 63 שנפטר לבדו ונמצא זמן רב לאחר מותו, כשהגענו לזירה סיפרו לנו השכנים שהזעיקו את המשטרה והכיבוי בעקבות הריח הנוראי שהתפשט בכל הבנין והיה כבר בלתי נסבל. לאחר שפרצו את הדלת מצאנו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש. ככה"נ נפטר לפני למעלה משבוע ימים ואיש לא הרגיש בחסרונו".

ישראל שכטר הוסיף ואמר: "מדובר בדירת חדר קטן בלי חלון ובלי אוויר, הכל מוזנח, מלא באשפה, אי אפשר לתאר את הכאב בלמצוא בן אנוש במצב הכי שפל שיש - אך ורק בגלל הריח הנוראי, אנא! תבדקו בשלומם של השכנים העריריים והגלמודים פעם ביום כדי למנוע מקרי מוות מיותרים ומחרידים".

מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה, גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

זק"א גופה במצב ריקבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד