י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לאחר מעקב ממושך

הפלסטינים כלאו באכזריות את בעלי חיים

המנהל האזרחי ורשות הטבע והגנים ערכו מבצע חילוץ של בעלי חיים שנכלאו באופן בלתי חוקי והציל את חייהם • לאחר מעקב במשך מספר שבועות נטפסו הפלסטינים שכלאו באכזריות בעלי חיים

הפלסטינים כלאו באכזריות את בעלי חיים
האיילים שנמצאו צילום: רשות הטבע והגנים

היום (חמישי) בשעות הבוקר המוקדמות, הובילו נציגי יחידת קמ״ט שמורות הטבע במנהל האזרחי, בשיתוף קציני מנהלת התיאום והקישור בעוטף ירושלים, ובליווי החטיבה המרחבית בנימין - מבצע להצלת מספר בעלי חיים אשר נכלאו באופן בלתי חוקי באזור עוטף ירושלים.

האיילים שנמצאו במקום

לאחר מעקב שניהלו במשך מספר שבועות באזור אחר מספר פלסטינים אשר כלאו באכזריות בעלי חיים באופן בלתי חוקי לצורך מכירתם בשוק, פשטו הבוקר (חמישי) אנשי המנהל האזרחי יחד עם הכוחות המלווים, על המתחם בו נכלאו בעלי החיים.

הודות למבצע - חולצו מספר בעלי חיים וביניהם נמנו: שלושה צבאים צעירים, שני דורבנים וכלב ציד. כמו כן, הוחרמו מלכודות שנמצאו במקום ומבצעי העבירה נלקחו להמשך חקירה משטרתית.

הדורבנים שנמצאו כלואים

המלכודות שנמצאו.

קמ״ט שמורות טבע, נפתלי כהן, מסר: ״מבצע חשוב זה הובל על ידי אנשי המנהל האזרחי במטרה למנוע את המשך ההתעללות בבעלי החיים שנכלאו בצורה מכפירה ואכזרית. אני מברך על העשייה שמוביל המנהל האזרחי במסגרת האכיפה למניעת צייד לא חוקי של חיות בר באזור יהודה ושומרון. יחידת קמ"ט שמורות הטבע במנהל האזרחי מקיימת באופן שוטף שורה ארוכה של פרויקטים לשימור החי והצומח ואנו נוסיף לפעול למען שמירה על החיים והטבע באזור כולו״.

רשות הטבע והגנים בעלי חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד