י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התפשטות הנגיף בישראל

לראשונה מזה כחודשיים: 349 נדבקים ביממה; 40 במצב קשה

התפשטות הנגיף בישראל: משרד הבריאות מעדכן כי ביממה האחרונה התגלו 349 חולי קורונה חדשים - דבר המעיד על מגמת עלייה בתחלואה • אדם נוסף נפטר כתוצאה מהידבקות בנגיף ובכך עולה מניין הנפטרים ל-304 • בסה"כ בישראל 4,372 חולים פעילים • מפת הנתונים המעודכנת

לראשונה מזה כחודשיים: 349 נדבקים ביממה; 40 במצב קשה
אילוסטרציה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שישי) כי ישנם 349 נדבקים חדשים בקורונה ביממה האחרונה. יצוין כי זוהי הפעם הראשונה בה ישנם למעלה מ-300 חולים מאובחנים ביממה.

בנוסף, מספר החולים הפעילים עלה ל-4,372, עלייה של 379 ביממה, ביניהם 40 במצב קשה ו-28 מונשמים. בתוך כך, אדם נוסף נפטר מהנגיף ובכך מניין הקורבנות בישראל כתוצאה מהידבקות בנגיף עלה ל-304. במשרד הבריאות עדכנו עוד כי ביממה האחרונה בוצעו 16,369 בדיקות.

שיעור גידול משמעותי במספר הנדבקים נרשם באום אל-פחם (5.32%), שם אובחנו 99 בני אדם כחולים, ובבת ים (4.92%), שם עומד מספרם על 277. שיעורים גבוהים באורח יחסי נרשמו גם בלהבים, קריית מוצקים, קריית אתא, כפר חב"ד וקריית גת. מספר הנדבקים הגבוה ביותר נמצא בירושלים, שם נרשמו 4155 מהם בסך הכל, אך שיעור הגידול שם עומד על 0.02% בלבד. מצב דומה נרשם בערים נוספות עם מספר נדבקים גבוה - בני ברק ותל אביב, ששיעורי הגידול המעודכנים שלהם נמוכים (0.32% ו-0.09%, בהתאמה).

שוטרים בבני ברק בצל הקורונה

אתמול פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי במשטרה סבורים שישנה הפנמה מצוינת בציבור החרדי וכי תושבי בני ברק ממושמעים להנחיות.

"הציבור בבני ברק הוא מאוד ממושמע, כשאתה מסתובב ברחבי העיר אתה רואה את ההקפדה, גם על ההנחיות וגם על נושא עטיית המסכות". כך אמר ראש אגף המבצעים של מרחב דן במשטרה.

עם זאת, בראיון עם 'בחדרי חרדים' הוא הוסיף כי, "החשיבה הרווחת כרגע בציבור, היא שהקורונה הולכת ומתפוגגת, דבר שהוא לא באמת נכון, כפי שאנחנו רואים יש עלייה לא מועטה במספר החולים".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד