י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מהמצלמה הביתית שלך

הטיפים שיעזרו לך לצלם בצורה הכי מקצועית

מעוניינת לצלם את ילדיך בצורה מקצועית יותר • טיפים אלו יעזרו לך לצלם נכון ובצורה הכי מדהימה, גם במצלמה הביתית שלך תצליחי להוציא תמונות יפות נעימות, מרשימות ואולי, אולי אפילו פוסטרים.

הטיפים שיעזרו לך לצלם בצורה הכי מקצועית
ילד בצילומים צילום: אדל פינטו

כך תצלמי את ילדיך...

כל אם בישראל אוהבת לראות את ילדיה על פוסטרים מרהיבי עין, משובבי נפש וממיסיי לב, החל ממגנט קטן של שנה טובה שיגיע בדואר וכלה באלבום מפואר ומהודר במגוון רב של כריכות ועיצובים מעיצובים שונים.

לקראת החגים, מוציאה אם המשפחה אחר כבוד את מצלמת "קנון" הדיגיטלית עם 22 מיליון פיקסלים (לא פחות!!) ומכינה את ילדיה לצילומים למגנט השנה טובה, מגהצת את הבגדים החדשים אשר נקנו לא רק בגלל החגים, מעצבת תסרוקות, מסלסלת פאות וגיגעיגעאן לגינה השכונתית.

השעה היא שעת צהריים מוקדמת וחמה, שכן לאחר הצילומים הבטיחה אם המשפחה לזאטוטיה הקופצניים שיוכלו לשחק בזמן הנותר עד לארוחת ערב. השיירה המלכותית עושה את דרכה לקול שאלת השכנות מה קרה? המשיח הגיע? "זה רק צילומים לחגים" מרגיעה האם.

בהגיעם לגינה מכריזה האמא; "ילדים הסבתא מחכה בכיליון עיניים לתמונות שלכם, אני מזהירה אתכם" אומרת בקול הכי חמור שהיא מצליחה לגייס "לעמוד ישר ולחייך חיוך גדול "ושלוימי, לא לעשות קונצים". הילדים המיוזעים וסמוקיי הלחיים מהנהנים בצייתנות. בוחרת לה האמא את אחת הפינות שטופות השמש (כדי שהתמונות יצאו מוארות) מעמידה את הילדים בסדר עולה ומוציאה את המצלמה.

כעבור 5 שעות היא מתיישבת על הספה בביתה באפיסת כוחות ואמרה לעצמה שבזה נגמר הצילומים. היא מעלעלת בתמונות ועיניה חשכו,למה השקעתי כל כך הרבה, היא אומרת לעצמה תוך כדי שהתמונות, עם החיוכים המאולצים של ילדיה חולפים מול עיניה, זה היה אמור להיות פוסטר מה זה כל הכתמים הלבנים שיש בתמונה, מאיפה הפח הזה צץ פתאום?, ומה למען ה' עושה שם החתולה.

אז בשביל שזה לא יקרה לכם, התכנסנו במדור הזה, להסביר להדריך ולתת טיפים כדי שגם במצלמה הביתית תוציאו תמונות יפות נעימות מרשימות ואולי, אולי אפילו פוסטרים.

טיפ להיום: מצלמים בצל.

אף פעם לא מצלמים בשמש, צילום באזור שתוף בשמש שורף את התמונה, החלקים שתופי השמש יצאו ללא פיקסלים (הווי אומר- ללא צבע/כתם לבן/צבע דהוי).

צלמו בשעות אחר הצהריים המאוחרות המוצלות ולא בשעות הצהריים המוקדמות והחמות, לא רק בגלל איכות התמונה גם בשביל איכות המצב רוח.

גם אם הפינה היפה ביותר שותפה בשמש העדיפו מקום מוצל.

תמונה שצולמה באזור מעורב צל ושמש שימו לב לצבעים הדהויים (מוקף בכחול), ולחלק השרוף בלי צבע בכלל (מוקף באדום), הנמצאים בחלקים עם השמש.

תמונת ילד שצולמה באזור מעורב צל ושמש

והנה תמונה שצולמה בצל בשעת אחה"צ המאוחרות.

תמונת ילד שצולמה בצל בשעת אחה"צ המאוחרות

בהצלחה רבה אדל פינטו צילומי ילדים.

נתראה במדריך הבא

צילום טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד