י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הערב נחצו כל הגבולות"

הסערה החדשה: הליכוד יורה חיצים לעבר רינה מצליח

לא מפסיקה ליפול בלשונה. כחודשיים אחרי שהתבטאה בשידור נגד חרדים בנושא הקורונה, הערב מצליח התבטאה בחומרה נגד מצביעי הליכוד | בכירי הליכוד יוצאים במתקפה נגדה. נתניהו: "את עוד מתיימרת להיות "עיתונאית". בושה וחרפה" | חברת החדשות: המנכ"ל זימן אותה לבירור

הסערה החדשה: הליכוד יורה חיצים לעבר רינה מצליח
בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שוב זה קורה: העיתונאית רינה מצליח נתפסה בהתבטאות נוספת מעוררת סערה בערוץ 12. במהלך תכניתה בשבת אמרה מצליח כי "תומכי נתניהו אומרים שימשיכו להצביע לו, גם אם הוא יפגע בבת שלהם".

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב "רינה מצליח תתביישי. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות "עיתונאית". בושה וחרפה".

השר דודי אמסלם הגיב: "‏שיאי הבושה והחרפה נשברים ערב אחר ערב, ואח"כ מתפלאים למה תוקפים בימין את התקשורת המוטה."

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מירי רגב, בתגובה לדבריה של רינה מצליח: "רינה הפעם זה לא יצליח. זה כבודם של מיליון מצביעי ליכוד. תתביישי. פעם אחר פעם את מצליפה במחנה הימין ובראש הממשלה נתניהו בצורה קשה ונבזית והערב נחצו כל הגבולות. אין מנוס הפעם מהסקת מסקנות על ידי מנהלי חברת החדשות."

טופז לוק יועצו של ראש הממשלה הגיב כי "‏יצא לי לפגוש פעם במקרה את רינה מצליח, פגשתי אישה גסת רוח ומתנשאת - הדברים שהיא מרשה לעצמה להגיד בשידור זה רק קצה הקרחון. לא מבין איך נותנים לה במה".

העיתונאית יערה זרד מ'ערוץ 20' כתבה כי "‏רינה מצליח בסך הכל חשפה מה הכת השונאת הזאת חושבת על מצביעי נתניהו. ואלה האנשים שמנסים להנדס פה תודעה עשרות שנים. טוב שהאמת נפלטה פעם נוספת, היא עדיפה על הצביעות".

יצוין כי חברת החדשות הסתייגה אף היא מהאמירה החמורה של מצליח ופרסמה הבהרה: "חברת החדשות מסתייגת מהאמירה החמורה של מגישת 'פגוש את העיתונות', רינה מצליח, שהושמעה מוקדם יותר הערב. מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, זימן את מצליח לבירור מחר בבוקר".

 

רינה מצליח בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד