י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הנה זה בא

בכיר 'כחול לבן' קורא ללפיד ויעלון: "הצטרפו לקואליציה"

אחד משרי כחול לבן פרסם בשבת פוסט בפייסבוק בו הוא קרא לחבריו לשעבר יאיר לפיד ומשה יעלון להצטרף לממשלת נתניהו בעקבות התפשטות חדשה של נגיף הקורונה

בכיר 'כחול לבן' קורא ללפיד ויעלון: "הצטרפו לקואליציה"
יאיר לפיד ובוגי יעלון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בצל המחלוקות עם 'הליכוד' וגל התחלואה שמזנק מידי יום, ב'כחול לבן' קורצים לשותפים עד לא מזמן, וקוראים ליאיר לפיד ומשה יעלון להצטרף לקואליציה ולהיות לצד הממשלה בטיפול בקורונה.

"משבר הקורונה כאן". כתב בשבת שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, "הוא כואב, הוא מסוכן". הוא הוסיף, "אני קורא לראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ולשר הביטחון לשעבר, ח"כ משה בוגי יעלון, לגלות אחריות לאומית ולהכריז על נכונותם להצטרף לממשלת האחדות בתפקידי חירום כלשהם".

הוא קורא להם לחבור לממשלה ולהיות חלק מהקואליציה, "עד שנדע כולנו שהמצב תחת שליטה לטווח ארוך. ולהיות שם ככל שהדבר נדרש, כמה זמן שזה יקח".

השר שי הוסיף וכתב: "אחרי שנדע שצלחנו את המשבר הקשה הזה, נחזור לריב ולהתקוטט. להקים ולפרק ממשלות. אפילו, אם ממש תרצו, נוכל ללכת לבחירות יקרות ובזבזניות, שיביאו אותנו למצב פוליטי די דומה לזה שאנחנו נמצאים בו היום. אבל עד אז, בואו נגלה אחריות לאומית, כולנו. בואו נשלב את הידע והניסיון שהצטברו אצל אנשים מנוסים מאוד, עתירי ידע וללא ספק פטריוטים אמיתיים, בכל קצוות הקשת הפוליטית, וננסה לכמה חודשים להשתמש בכל אלה כדי לחלץ את מדינת ישראל מאחד המשברים הקשים שידעה אי פעם".

כזכור, כחול לבן התפרקה לאחר שבני גנץ הצטרף לקואליציה, למרות שלדבריו הוא נכנס לממשלת חירום כדי להיות לצד הממשלה ולסייע בניהול משבר הקורונה. ב'יש עתיד - תל"ם' לא נכנעו ותקפו את גנץ בכל עת.

יאיר לפיד משה בוגי יעלון יזהר שי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד