ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר שאנשים ברחו ממנו

העמיד את אשתו 'הלבנה' מול הלקוחות והעסק החל להתרומם

אדם ממוצא אפריקאי המשמש כבעלים של חנות עוגות נאלץ להסתיר את זהותו מאחורי אשתו הלבנה לאחר ששם לב שלא קנו דרכו בגלל צבע עורו

העמיד את אשתו 'הלבנה' מול הלקוחות והעסק החל להתרומם
בעל העסק עם אחת מהעוגות צילום: באדיבות המצלם

ג'וניור תומפסון, גבר ממוצא אפריקאי ובעלים של חברת עוגות מעוצבות, סיפר כי ביקש מאשתו 'הלבנה' לקדם את עסקיו לאחר שהתמודד עם גזענות ודעות קדומות 'על בסיס יומי'.

תומפסון הודיע ​​רק לאחרונה שהוא האיש שעומד מאחורי 'העוגות של חליד' בעיר בירמינגהאם בבריטניה לאחר שקיבל השראה מתנועת "חיי שחורים חשובים". הוא סיפר כי תמיד הוא נשאר מאחורי הקלעים מכיוון שלקוחות היו מסתלקים אם הם היו רואים אותו מאחורי הדלפק.

תומפסון בן ה-30, שהקים את חנות עוגות האירועים לפני כמעט 10 שנים, אמר שהלקוחות שמחו לפנות לאשתו רוז להזמנות.

הוא אמר לתקשורת בברמינגהם. "מהמקום שממנו הגעתי, מתרבות הרחוב, זה היה דבר שקשה לקבל. קשה היה להסתתר ממשהו שאיני יכול לשנות - אני לא יכול לשנות את צבע העור שלי. הרגשתי שהדרך היחידה שבה העסק שלי יצליח תהיה אם אביא את אשתי לקדם את העסק. זה היה צריך להיעשות".

הוא סיפר כי, "אנשים היו רואים אותי מאחורי הדלפק והולכים משם, אבל כשלא הייתי שם, אנשים היו באים לקנות ממנה. אז אני פשוט הפכתי אותה לחזית העסק, כך כולם היו קונים דרכה".

לדבריו, הוא קיבל השראה מההפגנות שנערכו ברחבי העולם לאחר מותו של ג'ורג' פלויד בארה"ב על ידי שוטר לבן שמחץ אותו למוות והוסיף: "אני לא מסתתר יותר".

בעמוד הפייסבוק של חברת העוגות שלו הוא אמר ללקוחות שיש להם בעיה עם הצבע שלו, "לקחת את כספם למקום אחר".

גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד