י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אתם מזלזלים בהנחיות"

החסידים נקמו במאפייה והכניסו אותה לבידוד צרכני

בעל מאפייה הורה לעובדיו החסידים שלא לשוב לעבודה לפני שיעשו בדיקת קורונה או לחלופין ישהו בבידוד. המקרה אירע לאחר שהעובדים שהו בחג השבועות בחצר החסידות אליה הם משתייכים. החסידות לא נותרה חייבת והטילה סנקציות על המאפייה

החסידים נקמו במאפייה והכניסו אותה לבידוד צרכני
מאפייה, אילוסטרציה צילום: קובי הר צבי

זה סיפור על מאפייה גדולה באחת מערי הארץ ששניים מעובדיה השתתפו בחג השבועות האחרון כרגיל בחצר החסידות אליה הם משתייכים תוך שמירה כמובן על כל הנחיות הבריאות.

בעל המאפייה הבהיר לעובדיו כי בעקבות כך הוא מורה להם להיות בבידוד 14 יום, או לחלופין שיעשו בדיקה לשלילת קורונה, ורק אחר כך שיחזרו לעבוד במאפייה כרגיל, בכדי לבדוק האם הם נדבקו בנגיף במהלך החג. 

בעל המאפייה הסביר לעובדיו כי "בחסידות שלכם לא שומרים על ההנחיות כפי שצריך ומצפצפים על ההוראות ולא נוכל להחזיר אתכם לעבודה". 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי עובד אחד כן עשה בדיקה ויצא שלילי וחזר לעבודה ועובד נוסף שלא עשה בדיקה, כיוון שלא חש בתסמינים כלל, עדיין לא הוחזר לעבודה.

המאפייה המספקת לחמניות ועוגות, ובתי מדרש של החסידות קונים אצלם את העוגות וכן לחמניות לסעודה שלישית החליטו ל'נקום' במאפייה בדרך משלהם, כאות מחאה על מה שאמר להם. 

וכך, מאז חג השבועות לא הזמינו החסידים דברי מאפה לא לבתי המדרש ולא לישיבות. כמו כן, החסידים ששמעו מהדבר לא קנו שום דבר מהמאפייה מאז אותו מקרה, כאות מחאה על כך ששלח את שני החסידים לבידוד. 

 

קורונה מאפייה חג השבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד