י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מקצועי או פוליטי?

אראל סג"ל שלח התראה לאלדד קובלנץ: "הפיטורין שלי לא חוקיים"

אחרי הורדת תכניתם של צמד המגישים הימניים, אראל סג"ל וקלמן ליבסקינד בכאן 11, סג"ל שיגר מכתב התרעה לקובלנץ: "בטל את הורדת התוכנית, החלטתך בלתי חוקית"

אראל סג"ל שלח התראה לאלדד קובלנץ: "הפיטורין שלי לא חוקיים"
העיתונאי אראל סגל צילום: באדיבות המצלם

פחות משבוע ‏אחרי שנודע כי תוכניתם של אראל סג"ל וקלמן ליבסקינד תרד משידור ב'כאן 11' - אראל סג"ל שלח מכתב התראה למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ ודורש: "בטל את הורדת התוכנית, החלטתך בלתי חוקית". כך מדווח רן בוקר ב-ynet.

בתאגיד הגיבו לחשיפתו של בוקר, כי "הנהלת התאגיד פעלה ופועלת בכל העת בהתאם לחוק ולנהלים ברורים שנקבעו במועצה בעניין שינויים בלוח השידורים והנראות על מסך כאן 11. זאת תוך שמירה מוחלטת על עצמאות עיתונאית והסמכות היחידה לעניין התכנים בחדשות היא של מנהל החדשות, ללא כל התערבות של גורמים אחרים".

כזכור, לפני כשבוע פורסם כי בחודש הבא תעלה לאוויר ב'כאן 11' תוכנית אקטואליה יומית חדשה בהגשת גאולה אבן סער, רעייתו של ח"כ גדעון סער מ'הליכוד'. התוכנית תעסוק בכותרות היום במגוון נושאים: בריאות, תרבות, מדע וטכנולוגיה, ותתבסס על ניתוחים ופינות שבועיות. תכני התוכנית יורכבו בשיתוף חטיבות התוכן - החדשות, הטלוויזיה, הרדיו והדיגיטל במטרה לייצג את עולמות התוכן הרחבים בשידורי התאגיד.

התוכנית החדשה תשודר בכל יום במקומה של התוכנית 'קלמן סג"ל' שיורדת מהמסך. קלמן ליבסקינד ימשיך להגיש את תוכנית הבוקר המובילה 'קלמן ליברמן' בכאן רשת ב' יחד עם אסף ליברמן. ארא"ל סגל ימשיך להגיש ברדיו 103FM ולכתוב כפרשן בעיתון 'ישראל היום'. 

התכנית החדשה מצטרפת לשינויים נוספים שנעשו לאחרונה: השקת התוכנית הכלכלית 'משחקי הכיס' בהגשת ראש הדסק הכלכלי בתאגיד שאול אמסטרדמסקי בחודש האחרון והחלפת המגישים ב'ערב ערב' – מיכל רשף במקום דב גיל-הר.

שר התקשורת יועז הנדל הגיב לשינויים ואמר: "‏מיניתי היום את יו"ר ומועצת התאגיד, לאחר שהמינוי היה תקוע בממשלה הזמנית, והתאגיד פעל למעשה ללא מועצה מכווינה ומפקחת. העיקרון המנחה שלי הוא תקשורת חופשית, מאוזנת ומגוונת. אני יודע שהגיוון חשוב גם ליו"ר הממשיך גיל עומר".

השר הוסיף ואמר, "אישית, צר לי שתוכניתם של קלמן וסגל יורדת". עם זאת הבהיר: "איני מתערב ‏בלוח השידורים אבל לתאגיד יש מחויבות ואחריות ציבורית להשמיע כמה שיותר קולות מגוונים ואני מצפה שיפעל לאור עקרון זה".

כאן 11 אראל סגל אלדד קובלנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד