י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניגוד עניינים?

מפתיע: קצין מח"ש עבר עבירת תנועה; הדו"ח בוטל

דו"ח תנועה שניתן לקצין בכיר במח"ש במחוז תל אביב, בוטל מסיבה שאינה ברורה באותו מחוז שבו עובד הקצין, לאחר שהגיש בקשה לביטולו. עו"ד פיני פישלר פנה לנציב תלונות הציבור: מדובר בניגוד עניינים

מפתיע: קצין מח"ש עבר עבירת תנועה; הדו"ח בוטל
שוטרים בעידן הקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דו"ח תנועה על סך 2000 שקלים, שניתן לקצין בכיר במחלקה לחקירות שוטרים בגין נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית, בוטל באופן מפתיע, כך דווח היום (ראשון) באתר ynet. על פי הדיווח, מדובר בקצין שאחראי על החקירות באזור מחוז תל אביב במחלקה לחקירות שוטרים. מאחר והדו"ח התקבל בעיר תל אביב נטען כי מדובר בניגוד עניינים.

 

מי שחשף את הפרשייה, הוא עורך הדין פיני פישלר, ששימש בעבר כקצין חקירות ביחידה הארצית לחקירות הונאה של משטרת ישראל. בעקבות המקרה, החליט עו"ד פישלר לפנות לנציב תלונות הציבור השופט בדימוס דוד רוזן, על מנת להגיש תלונה נגד הקצין שהדו"ח נגדו בוטל. פישלר טוען כי בכיר במחוז תל אביב היה קשור לכאורה לביטול הדו"ח, דבר שמעורר שאלות בנוגע לניגוד עניינים.

 

במכתב שנשלח לנציב תלונות הציבור כותב פישלר: "כיצד יעלה על הדעת, שמי שאמור לבקר ולחקור את שוטרי מחוז תל אביב יגיש בקשה שכזאת? הרי לא מדובר בעבירה שבוצעה במהלך נסיעה מבצעית דחופה. נדרש לפתוח בחקירה, לדרוש את מכלול המסמכים הנוגעים לעניין, לברר לבחון ולבדוק מה העילה לסגירת התיק". 

 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מבירור שנערך עולה כי מדובר בקצין משטרה המושאל למח"ש שנהג ברכב משטרתי במסגרת עבודתו והגיש בקשה לגורם המוסמך לבחינה, זאת בהתאם להנחיות ולנהלי המשטרה. הצגת הדברים באופן אחר, פסולה וחוטאת לאמת".

 

המחלקה לחקירת שוטרים עבירת תנועה קצין משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד