י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
יצא בנס

צפו בתיעוד המזעזע; הרכב העיף לגובה את רוכב האופניים

התאונה התרחשה ביום חמישי האחרון, בצומת בדק, בכביש 40 • כאשר עבר רוכב האופניים את הצומת ברמזור אדום הגיחה המכונית ממול והעיפה את הרוכב לגובה • הרוכב יצא ללא פגע, בניסי ניסים

צפו בתיעוד המזעזע; הרכב העיף לגובה את רוכב האופניים
רוכב האופנים באמצע הצומת צילום: עמותת אור ירוק

תאונה קשה התרחשה ביום חמישי האחרון, בשעה 19:30 בצומת בדק בכביש 40, בין מכונית לרוכב אופניים חשמליים, כאשר רוכב האופניים עבר ברמזור אדום וממול הגיחה המכונית והעיפה את הרוכב שלא נפגע באופן שנראה לעין והיה בהכרה מלאה.

נהג שנסע בכביש עם מצלמת הרכב שתיעדה את התאונה ושלח את הסרטון לעמותת 'אור ירוק' סיפר: "נסעתי בכביש ועצרתי ברמזור אדום. משאית שהגיחה במהירות מימיני עברה באדום ומיד אחרי הגיח רוכב אפניים חשמליים. לאחר התאונה התקרבתי ובדקתי את מצב הרוכב, היו הרבה אנשים סביבו שעזרו לו. לא היה דם או פגיעה שנראית לעין, הוא לא הצליח לקום אבל כן היה בהכרה".

קרדיט: עמותת אור ירוק

ארז קיטה מנכ"ל עמותת 'אור ירוק' מסר כי "חוקי התנועה חלים גם על רוכבי האופניים החשמליים בדיוק כמו שאר משתמשי הדרך. חשוב להבין שרוכבי אפנים הם אוכלוסיה בסיכון גבוה להיפגע בתאונת דרכים מאחר ואין להם שלדת ברזל שמגוננת עליהם או כריות וחגורות בטיחות. בכל מפגש בין הרוכב לרכב הרוכב תמיד יפסיד ויפגע. מעבר לכך אנחנו רואים שחצית צומת באור אדום הפכה למכת מדינה ורוב מוחלט של הציבור מדווח שראה נהג חוצה צומת באור אדום. חייבים למגר את התופעה המסוכנת הזאת על ידי תוספת של שוטרים, ניידות ומצלמות רמזור. נוכחות משטרתית בכבישים הוא כלי אפקטיבי והכרחי במאבק בתאונות דרכים. נהג שיראה שוטר או ניידת ידע שהסיכוי שיתפס גבוה מאוד ולא ימהר לסכן את החיים של כולנו".

רוכב אופניים אור ירוק כביש 40

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד