י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשפחתון ממשיך לפעול

ההקלטה חשפה: אלימות וקללות כלפי הפעוט

בעוד ההורים מתלוננים על התעללות בילדיהם הפעוטים הכוללת קללות, איומים באלימות ואף חדש להכאות - המשפחתון ממשיך לפעול

ההקלטה חשפה: אלימות וקללות כלפי הפעוט
אילוסטרציה צילום: מתוך מצלמות האבטחה

זוג הורים מירושלים הגישו בימים האחרונים תלונה במשטרה, כנגד המטפלת במשפחתון של ילדם הפעוט. ההורים טוענים כי בנם הפעוט הוכה ועבר התעללות קשה.

על פי התלונה שהוגשה למשטרת ירושלים, מפעילת המשפחתון הוקלטה מקללת פעוטות, מאיימת עליהם באלימות, וככל הנראה גם מכה אותם. שתי תלונות מצד הורים הוגשו למשטרה, אך המשפחתון ממשיך לפעול.

האב והאם המתלוננים, הורים לשלושה, תושבי ירושלים, חשו לאחרונה שבנם הקטן, פעוט כבן 3.5 חודשים, חווה נסיגה תפקודית קשה מאז שהושם במשפחתון, והחליטו להצמיד לסל-קל שלו מכשיר הקלטה.

ההקלטה המצמררת, שאורכה כ-6.5 שעות, הנציחה את הגננת מרבה בצעקות וקללות לעבר הפעוטות, מאיימת עליהם באלימות, וככל הנראה, אף חובטת בהם – פעולה שלוותה בהתגברות בכי הפעוטות.

ההורים הגישו לאחרונה תלונה למשטרת לב הבירה, ופנו לעורך הדין בועז קניג שייצג אותם כנפגעי עבירה. כזכור, עו"ד קניג, מייצג גם את הורי הפעוטות שעברו התעללות ע"י הגננת כרמל מעודה.
על פי מכתבו של עו"ד קניג שנשלח בימים אלה לתחנת משטרת הבירה, זוג ההורים איננו הזוג היחיד שהתלונן על אלימות מצד הגננת במשפחתון ולפחות שני זוגות הורים נוספים שהפקידו את ילדיהם במשפחתון פנו או יפנו למשטרה בתלונה דומה על מנת שתיפתח בחקירה על פגיעה בילדיהם.

במכתבו של עו"ד קניג נטען שבחלקים נרחבים מההקלטה, הנמשכת כאמור מספר שעות, ניתן לשמוע בכי חסר הפסקה וקללות קשות מצידה של מפעילת המשפחתון לעבר הפעוטות.

בתיאור המובא כחלק מתמליל ההקלטה נכתב: "נשמע בכי עז של הפעוט. בהמשך, מפעילת המשפחתון מצוטטת כמי שאומרת: "אני הולכת להוריד לו וואחד/איזה סטירה" ומסננת כלפי הפעוט קללה.

לדברי עו"ד קניג, "אם נבקש להיות חדי שמיעה, אזי, ניתן לשמוע בבירור אף מכה ומיד לאחריה, התגברות היסטרית של בכי הפעוט". לדבריו אין ספק כי מעשיה של מפעילת המשפחתון עולים לכדי עבירה פלילית.

"לתדהמתי, חרף תלונות של מספר הורים למשטרת הבירה, המשפחתון עדיין ממשיך לפעול כרגיל, וייתכן מאד שילדים השוהים בו ממשיכים לסבול מהתעמרות קשה מצד המטפלת" אומר עו"ד קניג. "פניתי למשטרה בבקשה לא לזנוח את הטיפול בפרשה למרות מגפת הקורונה – וכולי תקווה שהמשטרה תורה על סגירה לאלתר של המשפחתון ותפעל למיצוי מהיר של החקירה."

התעללות בילדים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד