י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בלי לצאת מהישיבה

פתרון יצירתי: כך יוצאים בחורי הקפסולות לשידוכים

בישיבה הירושלמית הגו פתרון למפגשי השידוכים במתכונת קורונה: כך הבחור יוצא מהקפסולה ופוגש את הכלה המיועדת לעתיד לפגישה • מי אחראי על התיאומים ומי מגישה את הכיבוד?

פתרון יצירתי: כך יוצאים בחורי הקפסולות לשידוכים
בחורי ישיבות לומדים בקפסולת צילום: שוקי לרר

פגישה בין הסדרים בלי לצאת מהישיבה: באחת הישיבות החשובות בירושלים (שמה המלא שמור במערכת מ.ו) בה פתחו את הישיבה במתווה הקפסולות, מצאו פתרון לבעיית הפגישות של הבחורים שהגיעו לפרק 'האיש מקדש'.

לפי המתווה, בחור שיוצא לא יכול לחזור אלא בקפסולה חדשה (יש מהישיבות שפתחו קפסולה לאלו שיוצאים וחוזרים). לצאת בשביל פגישה שהיא רק ספק - גם לא כל כך בא בחשבון.

אלא שהישיבה המדוברת, שעושה הכל כדי שהבחורים לא יצטרכו לצאת מהישיבה, הגתה פתרון יצירתי: בדירה של ראש הישיבה, בה יש כניסה לתוך הישיבה, הוקצה חדר מיוחד לפגישות עבור החתנים והכלות.

החדר עבר חיטוי וסודר מחדש כדי להתאים לפגישות בין החתנים והכלות שהתרגלו לבתי מלון או לבתים ניטרליים. וכך בין סדר ב' לסדר ג' הבחור יכול להספיק לעשות פגישה מבלי לצאת מהישיבה כלל.

יצוין כי לדירה של ראש הישיבה יש כניסה מרחוב סמוך, משם הבחורה המיועדת נכנסת לדירה. אחד הבחורים מספר ל'בחדרי חרדים', "הכל נעשה בתיאום עם ראש הישיבה שמלווה את הפגישות, והרבנית אף דואגת לכיבוד לנפגשים".

קפסולות ישיבות שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד