י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החובות חונקים ומרגישים שאין מוצא? אפשר לצאת מזה

המקצוענים של 'תקווה' ימצאו עבורכם את הדרך ליציאה מהתסבוכת ולמחיקה של עד 80% מהחובות

החובות חונקים ומרגישים שאין מוצא? אפשר לצאת מזה
החזר חובות צילום: pixsabay

'לא ראיתי סיכוי שאני יוצא מהמצב שלי, לא סלחתי לעצמי שהובלתי את המשפחה שלי לעברי פי פחת. בלילות חלמתי שהבנקים סוגרים עלי מכל עבר ולוקחים לעיני כולם את כל מה שיש לי' את הסיוטים הללו מתאר שמואל ל. מבית שמש, את הימים שלפני הפגישה עם נציג של ארגון תקווה  'שהגעתי לפגישה הראשונה בארגון תקווה, הדבר הראשון שהרגשתי שאני בידיים טובות. פגשתי אנשים שתחת ידם עברו סיפורים רבים כמוני והבנתי שיש לי סיכוי לחזור ולראות את האור בקצה המנהרה'. אחרי המפגש הראשון והשני התחילו לבנות לי תכנית מקצועית שכללה הסדרים משמעותיים ומחיקה של אחוז ניכר מהחובות שלי באופן מוחלט'.

הפריסה המחודשת לצד מחיקת החובות, אפשרה לי לבנות ביחד עם הנציגים של ארגון תקווה תכנית תשלומים הגיונית שמאפשרת לי להתפרנס בכבוד ולשלם את החובות שנותרו'. המסר של שמואל הוא 'אל תגיעו למצב שלי, אבל אם כבר הסתבכתם ולא משנה אם זה באשמתכם או לא ואתם נמצאים על סף קריסה, או שכבר עברתם את הסף ואתם חשים שהמערבולת עומדת להטביע אתכם, אתם חייבים להכיר את ארגון תקווה.

אם גם אתם מסובכים בחובות ולא רואים את הקצה, או  מכירים קרוב משפחה או חבר שלא מצליח לצאת ממעגל החובות המאיים עליו, יש פתרון נציגי ארגון תקווה יסייעו בעדכם ויביאו למחיקה של עד 80% מהחובות בשמירה על דיסקרטיות מלאה.

לחצו כאן לקביעת פגישה עם נציגי ארגון תקווה לחצו כאן>>>

או התקשרו: 058-7756-768 – נחמן.

 

מחיקת חובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד