י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מדריך למטייל

הפעם אנחנו עם טבריה: מדריך למטייל

במיוחד עכשיו בימי הקורונה- זה הזמן לטייל בארץ ישראל. הפעם אנחנו עם טבריה: מה לעשות בטבריה, מסעדות מומלצות, מניינים, אטרקציות ועוד

הפעם אנחנו עם טבריה: מדריך למטייל
הכנרת צילום: pixsabay

באתר "צייד הטיסות", מופיעות בדרך כלל הטיסות הזולות ביותר לכל היעדים- טעויות מחיר, מבצעים של חברות התעופה וכו'. הפעם מצאנו באתר המלצות לטיולים נהדרים בארץ, והפעם כל מה שצריך לדעת המטייל בטבריה.

במיוחד עכשיו בימי הקורונה- זה הזמן לטייל בארץ ישראל. הפעם אנחנו עם טבריה: מה לעשות בטבריה,מסעדות מומלצות,מניינים, אטרקציות ועוד

לקריאת הכתבה באתר צייד הטיסות לחץ כאן

מקומות בטבריה שאסור לפספס

כנרת- אל תפספסו בילוי בכנרת, הכנרת עכשיו מלאה, מה שחיכינו לו שנים- מראה מרהיב ומרענן, יש הרבה חופים מסודרים כולל מדשאות חשמל ושירותים.

ציון הרמב”ם- בחלקה שבה נמצא קבר הרמב”ם מצוינים גם קבריהם של השל”ה הקדוש ורבן יוחנן בן זכאי, וכן האמוראים רבי אמי ורבי אסי. כן מצוינים שם קברי רבי מיימון, אבי הרמב”ם, ורבי דוד הנגיד נכד הרמב”ם. ורבים הם הבאים לעלות על קברים אלה.

בשנת 2009 נחנך בסמוך לקברו של הרמב”ם מרכז מבקרים חדש, מרכז מורשת הרמב”ם, המנציח את פועלו. למיקום לחץ כאן.

ציון רבי מאיר בעל הנס- קבר רבי מאיר בעל הנס נמצא לחוף הכנרת, בשדרות אליעזר קפלן בדרומה של טבריה. על הקבר בנוי כיום בית כנסת גדול. למיקום לחץ כאן

גן לאומי ושמורת טבע ארבלמצוק הארבל, המתנוסס מעל הכנרת, משקיף לגולן ולחרמון ומהווה את לבה של שמורת הטבע ארבל, ואת הגן הלאומי ארבל המקיף אותה. שמורת הטבע מסודרת ,יש חניה .תצפיות מדהימות לכיוון הכנרת ,למערות המורדים ,יש הסבר בכל מקום על ההיסטוריה של האירועים ,מסלולי הליכה בכמה דרגות קושי . הכל ירוק מסביב ,אוויר מצוין וגם שפני הסלע נהדרים.

טיילת טבריה-את הטיילת הראשונה לאורך הכנרת בטבריה בנו הבריטים. מאז הקמתה מטפלת החברה הממשלתית לתיירות בטיילת  של טבריה, משפרת ומתאימה אותה למטרות בילוי והנאה תוך התחשבות במפלסי המים השונים של הכנרת. המהלך האחרון שנעשה בצד הצפוני של הכנרת היה פיתוח טיילת אלון . הפיתוח כלל בניית טיילת תלויה המאפשרת למטיילים לאורכה ולסועדים במסעדותיה ליהנות ממנה תמיד מעל המים ללא קשר למפלס עצמו. לאורך הטיילת נבנו אטרקציות שונות כגון המוזיאון הפתוח, פסל המדיד, וכמובן מופע המים טיבריום. (כפי שפורסם באתר “החברה הממשלתית לתיירות”).

גן לאומי כפר נחום-גן לאומי כפר נחום משקיף על נופי הקסם של חופי הכנרת. תמצאו כאן מעיינות ואתרי טבע, תל מקראי ושרידי כפר יהודי מימי בית שני, בית כנסת קדום ועוד.

מסעדות כשרות למהדרין בטבריה

בטבריה יש הרבה מסעדות כשרות למהדרין מכל הסוגים, החל מחומוסיות, פיצריות, מסעדות דגים, בתי קפה, המבורגרים ומסעדות בשריות. הרשימה מתעדכנת מעת לעת, ומומלץ לבדוק את הרשימה כאן בגו כשר.

בתי כנסת בטבריה

בטבריה כמובן שלא חסרים בתי כנסת. כמו כן, בקבר הרמב”ם מתקיימים מנינים בכל מהלך היום, כמו כן גם בקבר רבי מאיר בעל הנס. בנוסף כמובן שקיימים המון בתי כנסת נוספים, ניתן לראות את רשימת בתי הכנסת כאן.

 

 

לצייד הטיסות לחץ כאן

 

טבריה רבי מאיר בעל הנס תיירות בארץ בארץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד