ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אירוע מביש

שר הדיגיטל: "יש להקים ועדה שתבדוק את ההתפרצות של ח"כ שלח"

חבר הכנסת ושר הדיגיטל הלאומי דודי אמסלם דרש היום (ב') במליאת הכנסת להקים ועדת בדיקה שתחקור את האירוע המביש שהתפרסם מערוץ הכנסת • כזכור, באירוע שתועד ונגנז וכעת התפרסם נראה חה"כ שלח תקף את העיתונאי אבי בלום במילים קשות

שר הדיגיטל: "יש להקים ועדה שתבדוק את ההתפרצות של ח"כ שלח"
עופר שלח/בלום וגלסנר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/צילומסך ערוץ 'כנסת'

שר הדיגיטל הלאומי חה"כ דודי אמסלם דרש עתה במליאת הכנסת מיו"ר הכנסת יריב לוין להקים וועדת בדיקה על האירוע המביש בערוץ הכנסת, בו עופר שלח פוצץ ראיון ואיים על הכתבים בצורה בוטה ותקיפה. לדברי השר אמסלם "ערוץ הכנסת נמצא תחת אחריותך ומן הראוי שתקרית כה חמורה ומכוערת תיבדק ותיחקר. חשוב לשמור על עצמאות הערוץ ועל שלום עובדיו, ולדאוג שמקרים כאלה לא ישנו".

כזכור, לפני כחודש התראיין חבר הכנסת עפר שלח מ'יש עתיד' בתכנית 'שחור לבן' בהגשת העיתונאים החרדים משה גלסנר ואבי בלום בערוץ 'כנסת'. השאלה הראשונה שלהם ליו"ר סיעת 'יש עתיד' והח"כ הדומיננטי במפלגה: "איך אתה מדבר על ההתנהגות של ביבי, הרי בכחול לבן טוענים שאתה גם לכלכת על גנץ כשהייתם יחד באותה מפלגה". 

בתיעוד שנגנז ונחשף עכשיו על ידי רן בוקר באתר ynet, נראה שלח מתפרץ למשמע השאלה ותוקף: "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט", זעם שלח. "יש גבול. הריאיון הזה מבחינתי נגמר". 

בהמשך חבר הכנסת שלח קם ממקום מושבו כדי לצאת מהאולפן והמשיך. "הריאיון הזה מבחינתי נגמר. אני לא צריך להכחיש את הדבר הזה. יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם....חתיכת אפס שכמוך".

הבוקר (שני) הגיבו גלסנר ובלום לתקרית המביכה ולשאלה "למה בעצם הם ראיינו אותו שוב".

משה גלסנר עופר שלח אבי בלום ערוץ הכנסת דוד אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד