י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"זה לא לגיטימי"

סערת ההתפרצות בשידור: עפר שלח מגיב

חבר הכנסת עופר שלח שהתפרץ לעברו של העיתונאי משה גלסנר בערוץ 'כנסת', מגיב לסערה שעורר ומבהיר: "התנצלתי בפני המראיינים, אבל כשאדם מציג דבר שהוא יודע שהוא לא נכון - זה לא לגיטימי"

סערת ההתפרצות בשידור: עפר שלח מגיב
עופר שלח צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח"כ עפר שלח מ'יש עתיד' מתייחס לסערה שעורר בערוץ 'כנסת' לאחר שהתפרץ לעבר העיתונאי החרדי משה גלסנר בעת שראיין אותו לתכנית 'שחור לבן' בהגשתו יחד עם העיתונאי אבי בלום.

בראיון ל'כאן חדשות' אמר שלח: "התנצלתי בפני המראיינים, אבל כשאדם מציג דבר שהוא יודע שהוא לא נכון - זה לא לגיטימי. הייתה התייחסות לעלילה שהופצה בשעתו על ידי אנשים שגנץ שילם להם כסף, וזה הוכח כלא נכון בתוך שבוע".

מוקדם יותר היום, דרש שר הדיגיטל הלאומי חה"כ דודי אמסלם במליאת הכנסת, מיו"ר הכנסת יריב לוין להקים וועדת בדיקה על האירוע המביש בערוץ 'כנסת', כשהוא מכוון דווקא למהלך של המנכ"ל לבדוק את כל עובדיו בפוליגרף בכדי לאתר את מדליף הסרטון שנגנז בהסכמת הצדדים.

לדברי השר אמסלם: "ערוץ הכנסת נמצא תחת אחריותך ומן הראוי שתקרית כה חמורה ומכוערת תיבדק ותיחקר. חשוב לשמור על עצמאות הערוץ ועל שלום עובדיו, ולדאוג שמקרים כאלה לא ישנו".

כזכור, לפני כחודש התראיין חבר הכנסת עפר שלח מ'יש עתיד' בתכנית 'שחור לבן' בהגשת העיתונאים החרדים משה גלסנר ואבי בלום בערוץ 'כנסת'. השאלה הראשונה שלהם ליו"ר סיעת 'יש עתיד' והח"כ הדומיננטי במפלגה היתה: "איך אתה מדבר על ההתנהגות של ביבי, הרי בכחול לבן טוענים שאתה גם לכלכת על גנץ כשהייתם יחד באותה מפלגה". 

בתיעוד שנגנז ונחשף אתמול על ידי רן בוקר באתר ynet, נראה שלח מתפרץ למשמע השאלה ותוקף: "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט", זעם שלח. "יש גבול. הריאיון הזה מבחינתי נגמר". 

בהמשך חבר הכנסת שלח קם ממקום מושבו כדי לצאת מהאולפן והמשיך. "הריאיון הזה מבחינתי נגמר. אני לא צריך להכחיש את הדבר הזה. יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם....חתיכת אפס שכמוך".

הבוקר (שני) הגיבו גלסנר ובלום לתקרית המביכה ולשאלה "למה בעצם הם ראיינו אותו שוב".

גלסנר אמר מצידו: "ח"כ עפר שלח התנצל וחזר בו. ההחלטה לא לשדר קטע מתכנית - היא קשה. בהחלטה כזו יש מכלול שאנחנו מתייחסים אליו, והחלטנו להניח בצד את הרצון לרייטינג ולגנוז את הקטע".

אבי בלום הגיב לכך שלא התערב כלל במהומה ואמר: "שאלו למה לא גוננתי באותו רגע. איך שהתחיל האירוע ידעתי שזה לא ישודר. באנו לערוץ כדי להביא משהו ממלכתי ולא מתסיס. ייאמר לשבחו של ח"כ שלח שיש לנו מערכת יחסים טובה איתו".

עופר שלח משה גלסנר אבי בלום ערוץ הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד