י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ההקלטות והסערה

בצל הדרישה לחקירה: עימות בין דרעי לנתניהו הוקלט

בעוד ראש הממשלה זועם וקורא לפתוח בחקירה לאיתור המקליט בישיבות הקבינט, הערב נחשפה הקלטה נוספת מישיבת קבינט הקורונה. בה נשמע השר דרעי חולק על נתניהו ומציג דעה שונה | בפתח הדיון היום הביע ראש השב"כ חוסר שביעות רצון מההתנהלות

בצל הדרישה לחקירה: עימות בין דרעי לנתניהו הוקלט
נתניהו ודרעי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ההקלטות שהודלפו מהקבינט ופורסמו אמש ב'חדשות 12', ממשיכות לעורר סערה בתוך הממשלה. ברק הדרישה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לחקור את ההדלפות, מתפרסמות הערב (שני) הקלטות חדשות, בהן נשמע עימות בין השר אריה דרעי לראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא איכוני השב"כ.

השר אריה דרעי נשמע טוען כי יש להעביר את האכיפה לרשויות המקומיות. לדבריו: "אנחנו כבר הכרענו, אתה הכרעת אדוני, הממשלה הכריעה לפתוח את כל המשק, והשאלה היא האם להתחיל לסגור את המשק או להמשיך עם המשק פתוח ואיך מתנהגים".

דרעי טען, "זה כל השאלה. לכן אני אומר, במצב נתון כזה שהמשק פתוח, בוא נראה איך מחזיקים אותו. בוא נעשה ניסוי של שבועיים לפני שנסגור חלילה וחס, בוא נעשה ניסיון - מה שלא עשינו עד היום, וניתן את האחריות לרשות המקומית שהיא תנהל את האירוע".‎

כזכור, הקלטות שפורסמו אמש על ידי פרשן 'החדשות של 'ערוץ 12' עמית סגל, העלו את חמתו של ראש הממשלה שקרא לפתוח בחקירה, למצוא את זהות המדליף, כשהיועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט הביע נכונות לפתוח בחקירה.

היום התכנסה שוב ועדת הקורונה, כשבפתח הדיון הביע ראש השב"כ נדב ארגמן חוסר שביעות רצון מההקלטות שהודלפו ופורסמו אמש. לחברי הממשלה שישבו בקבינט אמר ארגמן שלא מורגל בהתנהלות הפוליטית הזו: "לא נעים להיות במקום שמדליפים את דבריך ומקליטים אותך".

הדלפת מידע קורונה ישיבת קבינט אריה דרעי בנימין נתניהו נדב ארגמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד