י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מנהיג הציונות הדתית הבא?

סמוטריץ' במתקפה: "נתניהו הסתכסך עם כל מי שעבד איתו"

בעודו מתרגל לחיים החדשים באופוזיציה. ח"כ סמוטריץ' הגיע לאולפן 'שחור לבן' של בלום וגלסנר בערוץ 'כנסת'. הוא פרש את משנתו לגבי הסיפוח, דיבר על יחסה של 'ימינה' כלפי ראש הממשלה נתניהו. וגם סיפר כי הוא מתכוון להתמודד על הנהגת ימינה • צפו בדבריו 

סמוטריץ' במתקפה: "נתניהו הסתכסך עם כל מי שעבד איתו"
בצלאל סמוטריץ בראיון צילום: מתוך שידורי ערוץ כנסת

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מבכירי 'ימינה' התראיין אמש (שני) לתוכנית 'שחור לבן' בהגשת עו"ד אבי בלום והעיתונאי משה גלסנר, במהלכו האשים את נתניהו בפירוק הגוש וגם סיפר כיצד הוא מכוון קדימה לתרחיש שהבחירות הן ממש מעבר לפינה.

"יש לנו ביקורת על ההתנהלות הלא ימינית של נתניהו", אמר שר התחבורה לשעבר ומצדד כי "מי שעקב אחרי כשהייתי בקואליציה הייתי הרבה פעמים נגד החלטות הקואליציה, נתניהו לא מקדם מדיניות ימין הרבה שנים על אפו וחמתו שקד הפרה את ההסכם הקואליציוני".

לטענתו, "חד משמעית נתניהו מנע דרך כחלון את פסקת ההתגברות. דברים שנתניהו עשה לטובת הימין נעשו כאילוץ". הוא ציין כי "אני אמרתי התמיכה שלנו בנתניהו לא באיש אלא מי שהנהיג את הימין. האשימו גם אותי שנלך עם גנץ קמפיין שלם של הליכוד. אני לא מתחייב לנתניהו מותר לנו להפיק לקחים".

סמוטריץ' בראיון.

עוד טוען השר לשעבר כי "ברגע שנתניהו פירק את גוש הימין העובדה היא שנתניהו הצליח להסתכסך כמעט עם כל מי שעבד איתו נתניהו איש שמתנהל, מתגלגל ולא עושה, הימין נדרש לביצועים אקטיביים".

על המו"מ הקואליציוני עם הליכוד שנכשל, טען השר לשעבר לעיני צופי ערוץ 'כנסת', "לא היה משא ומתן היו שתי שיחות זום", כשהוא שואף קדימה ואומר: "אני מאוד מקווה שאם יהיו בחירות הציבור בימין ידע להעריך את הערכים שלנו".

על הסיפוח אמר חבר הכנסת סמוטריץ': "אני מעדיף להיכנס לממשל עוין כפי שהיה בעידן אובמה כדי לא לתמוך במדינה פלסטינית. אם התוכנית תובא כפי שהיא היום אני אתנגד לה. בנט אומר תביאו ריבונות בלי מדינה פלסטינית".

לסיום סיפר הח"כ הנמרץ כי אמורים להתקיים פריימריז פנימיים בתוך רשימת 'ימינה' וכי הוא מתכוון להתמודד על ההנהגה.

בצלאל סמוטריץ בנימין נתניהו ערוץ כנסת אבי בלום משה גלסנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד